Glidecreme ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.021 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2011

Anonym trådstarter

Måske et mærkeligt spørgsmål. Men når man bruger glidecreme, kan det så påvirke om sæden kommer til ægget eler ej ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

Måske et mærkeligt spørgsmål. Men når man bruger glidecreme, kan det så påvirke om sæden kommer til ægget eler ej ???

Ej det tror jeg ikke har nogen betydning... svømmerne svømmer jo bare afsted...

Anmeld

28. maj 2011

Fenja09

Det skulle ikke være et problem at bruge glidecreme selvom man prøver at blive gravid. Så længe i selvfølgelig bruger en creme som ikke indeholder sæddræbende midler. Jeg ved man kan købe glidecreme som er speciel fremstillet til par der ønsker at opnå graviditet, men om det virker efter hensigten, aner jeg ikke. Det hedder Pree-Seed.

/Fenja

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Ej det tror jeg ikke har nogen betydning... svømmerne svømmer jo bare afsted...

Det håber jeg i hvert fald. Tænkte bare, om de så kunne "sætte sig fast" i glidecremen og ikke rigtig komme videre.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Det skulle ikke være et problem at bruge glidecreme selvom man prøver at blive gravid. Så længe i selvfølgelig bruger en creme som ikke indeholder sæddræbende midler. Jeg ved man kan købe glidecreme som er speciel fremstillet til par der ønsker at opnå graviditet, men om det virker efter hensigten, aner jeg ikke. Det hedder Pree-Seed.

/Fenja

Okay der kan man bare se, kan være jeg lige skal have tjekket det.

Tænkte nemlig bare på, om sædcellerne ligesom kunne blive fanget i glidecremen, i stedet fr at komme videre...

Anmeld

28. maj 2011

JustinsMoar

Det har ingen betydning, medmindre det er "sæddræbende glidecreme" ...  

Anmeld

28. maj 2011

Sanse

Det står som regel på tuben hvis det er sæddræbende glidecreme

Og Pree-seed er nu på listen over hormonforstyrrende stoffer pga parabener, så jeg ville måske istedet vælge en fra apoteket af 

Jeg bruger Intima, den tror jeg ikke er sæddræbende (der står ik noget på den i hvert fald) og den funker som den skal 

Knuser Sanni.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Maiken&Justin skriver:

Det har ingen betydning, medmindre det er "sæddræbende glidecreme" ...  

Tak det er jeg glad for at høre, blev pludselig lige helt nervøs for det. For vi vil så gerne have en lille, og vil jo ikke på nogen måde ødelægge det.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Sanse skriver:

Det står som regel på tuben hvis det er sæddræbende glidecreme

Og Pree-seed er nu på listen over hormonforstyrrende stoffer pga parabener, så jeg ville måske istedet vælge en fra apoteket af 

Jeg bruger Intima, den tror jeg ikke er sæddræbende (der står ik noget på den i hvert fald) og den funker som den skal 

Knuser Sanni.

Den er heller ikke sæddræbende den jeg bruger, det er Matas intimgel og den er super (Uden parabener)

Men det med parabener er jeg ligeglad med, for det er ikke alle parabener der er mistanke ved.

Men tak fordi du skrev det alligevel det var sødt af dig at tænke på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.