idé til gaveindpakning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.967 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. november 2008

Tikki

Halløj
Min lillebror ønsker sig kun penge i fødselsdagsgave...og julegave for den sags skyld. Har I ikke en rigtig kreativ og sjov måde at pakke penge ind på? Sidste år pakkede jeg 500 kr ind i 50 små gaver, så den kan jeg vel ikke bruge igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

bette

hvor gammel er din lillebror

Anmeld

19. november 2008

Tikki

Nå ja, han er 15

Anmeld

19. november 2008

Susan1978

hvad med at lave et sjovt pengetræ..

sæt en fin gren i en fin potte med oasis og lidt mos til at dække oasisen..

også kan du sætte lidt pynt på grenene også.. evt hæng pengene i små pakker eller lav dem som små sløjfer (foldes som en serviet man laver til vifte, også et bånd om midten)

var det en ide?

og kunne du overhovedet følge mig.. ?

Anmeld

19. november 2008

Rasmine

Hvad med at pakke sedlen ind i en lille kasse, så en lidt større, så en lidt større igen...osv osv osv.
Så det vil sige at den pakke som åbnes er giga stor?
Og at der skal åbnes en million pakker.

Anmeld

19. november 2008

Tikki

Hvor er i krea...nu har jeg en idé både til fødselsdag og jul...tak for det

Anmeld

19. november 2008

Nadi

Den gang jeg gik i folkeskole var der en fra min klasse som lavede en blok af sterinlys med to 5'ere i som fødselaren brugte laaaaang tid på at få "fri". Der var også en som fik vekslet den 10'er vi nu gav for om til ene af 25 øre og klisterede dem ind i en telefonbog.
Så hvis du er lidt en og ville drille ham lidt var det også to muligheder!

Synes det er hyggeligt du gider gøre noget ud af gaven, så det ikke bare er en penegseddel i en konvolut. Det burde flere gøre

Anmeld

19. november 2008

Tikki

Nadi skriver:

Den gang jeg gik i folkeskole var der en fra min klasse som lavede en blok af sterinlys med to 5'ere i som fødselaren brugte laaaaang tid på at få "fri". Der var også en som fik vekslet den 10'er vi nu gav for om til ene af 25 øre og klisterede dem ind i en telefonbog.
Så hvis du er lidt en og ville drille ham lidt var det også to muligheder!

Synes det er hyggeligt du gider gøre noget ud af gaven, så det ikke bare er en penegseddel i en konvolut. Det burde flere gøre

Ha ha - gode idéer. Ja, jeg synes det er så kedeligt at give penge, så normalt når folk ønsker sig penge, så finder jeg selv på en gave....men men jeg ved med min lillebror, at han er ved at sparre sammen til noget, han virkelig ønsker sig, så derfor skal have have pengene denne gang ..på en sjov måde altså så.

Anmeld

19. november 2008

bette

du kunne også væksle pengene til 1 kroner.. haah
og så tape dem fast på de der skumfidus tingester der er med i en kasse for at beskytte indholdet.. og så bare i en stor kasse med dem.. hehe

Anmeld

19. november 2008

Kaufie

En anden eller helt femte idé er at sætte pengene i en ramme. Få de 500 kr i 50'ere eller 100'ere og fold dem, så der kommer en masse 0'er efter 5 eller 1-tallet.....

Det er tanken, der tæller.... og 100000000 er sørme da en flot tanke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.