Loggi, ang. støvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2008

linemus

Så at du også har Yumyum til Tif. Hvordan er de at lukke? Når jeg lukker dem omkring Signes ben, er det lige som om hendes ben er for tykke, så jeg ikke kan lukke dem tæt omkring hende. Er hun for fed? Hvordan er de om Tif's ben?

Line - bange for at hun skulle have haft andre støvler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

Loggidut

Til tif er de geniale, de hverken strammer eller noget...men hun er jo heller ikke den største af ungerne...kan du få en finger ned når de er lukket?

Anmeld

19. november 2008

linemus

Jamen jeg tror de passer fint på selve foden. Det er øverst i skaftet at der er åbent, dvs. støvlens kanter går ikke ind over den der snip i midten, som om hun er for fed. Og hun er jo også en lille pige, så forstår det ikke helt. Prøver lige det med fingeren, når hun kommer hjem.

Anmeld

19. november 2008

Loggidut

øh, ok, tiffanies lukker da vist helt til...men jeg vil da prøve dem på hende, nu står de oppe i dpén...så det må blive i morgen, hvad med at prøve dem på nanamusen, og se hvordan de sidder på hende?

Anmeld

20. november 2008

linemus

Har du prøvet dem på hende igen? Jeg har prøvet dem på Nanna, og det er det samme. Så måske støvlen bare har en mærkelig pasform til mine piger, eller måske de har arvet morens lår i skoene.

Jeg var lige i Føtex i dag og så et par dillestøvler sat ned til 129,-. Fortryder nu at jeg ikke købte dem med det samme, men skal lige have ringet til min mor og sendt hende derind imorgen, for det er godt nok billigt. Jeg er bange for, at Signe kommer til at fryse benene med de andre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.