Anonym 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Vinker

TbCp skriver:

Jeg vil gøre alt hvad jeg selv kan for ikke at føde for tidligt igen...  mind mig lige om det når jeg går 14 dage over tid

Min egen mavefornemmelse siger også en pige... det varer jo desværre lææænge inden vi ved det

hihi det ska jeg nok minde dig om til den tid Tina ;)

Vil I gerne ha kønnet af vide? Fik I det ved Liva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

TbCp

Vinker skriver:

hihi det ska jeg nok minde dig om til den tid Tina

Vil I gerne ha kønnet af vide? Fik I det ved Liva?

Ja vi er simpelthen alt for nysgerrige!
Vi fik det også at vide med Liva, men det var først ved en scanning i uge 32 at de kunne se det og så fødte jeg jo 3 uger efter

Anmeld

29. maj 2011

Vinker

TbCp skriver:

Ja vi er simpelthen alt for nysgerrige!
Vi fik det også at vide med Liva, men det var først ved en scanning i uge 32 at de kunne se det og så fødte jeg jo 3 uger efter

det er også svært at vente. Jeg er egentlig ret stolt af at jeg klarede at komme igennem graviditeten sidst uden at vide kønnet, men vi kunne ikke få noget af vide til skanningen i uge 20 (pga strejken den gang) og vi ville ikke selv betale for det så vi holdt ud. Jeg havde sikkert også rippet butikken i Blåvand hvis jeg havde vidst kønnet hihi.

Meeeen næste gang tror jeg blir nødt til at vide det. Jeg vil også mene at det er nemmere at forberede den kommende storebror hvis man kan sige at det er lillebror/lillesøster der ligger i maven og snart kommer ud....

Anmeld

29. maj 2011

lion

Endnu engang et

stort tillykke

Anmeld

29. maj 2011

TbCp

Vinker skriver:

det er også svært at vente. Jeg er egentlig ret stolt af at jeg klarede at komme igennem graviditeten sidst uden at vide kønnet, men vi kunne ikke få noget af vide til skanningen i uge 20 (pga strejken den gang) og vi ville ikke selv betale for det så vi holdt ud. Jeg havde sikkert også rippet butikken i Blåvand hvis jeg havde vidst kønnet hihi.

Meeeen næste gang tror jeg blir nødt til at vide det. Jeg vil også mene at det er nemmere at forberede den kommende storebror hvis man kan sige at det er lillebror/lillesøster der ligger i maven og snart kommer ud....

Vi har snakket om at have Liva med til en af scanningerne, måske det kan hjælpe hende lidt til at forstå det når hun ser den lille på skærmen og tænker også at hun skal inddrages for ikke at føle sig udenfor.

Anmeld

29. maj 2011

TbCp

lion skriver:

Endnu engang et

stort tillykke

1000 tak Helene

Anmeld

29. maj 2011

lion

TbCp skriver:

1000 tak Helene

DEt var da så lidt. Jeg fik set videoen med Liva. SKØN SKØN PIGE

Anmeld

29. maj 2011

Loa

Tillykke tillykke 

Anmeld

29. maj 2011

TbCp

Loa skriver:

Tillykke tillykke 

Tak

Anmeld

29. maj 2011

Vinker

TbCp skriver:

Vi har snakket om at have Liva med til en af scanningerne, måske det kan hjælpe hende lidt til at forstå det når hun ser den lille på skærmen og tænker også at hun skal inddrages for ikke at føle sig udenfor.

Synes det er en god ide at have Liva med til skanning. Jeg tror helt sikkert også vi vil have Niklas Emil med til den tid for ja det er vigtigt at det store barn får lov at tage del i det.

Som en pædagog i vuggestuen beskrev det at blive storebror/storesøster: Forestil dig at Carsten kommer hjem med en ny dame, og siger; Tina, det her er X. X skal bo her for jeg elsker X, men jeg elsker også dig! Synes det er en rigtig god måde at forklare det på. Det må da være underligt pludselig at skulle dele sin mor og far med en lille ny!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.