Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Stort tillykke!!
Stort tillykke!!
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maise skriver: ja det er så underligt at de pludselig skal til at være den store, puha. åhh Sara er også bare et så fint et navn.
ja det er så underligt at de pludselig skal til at være den store, puha. åhh Sara er også bare et så fint et navn.
Ja det er meget underligt
Vi vil gerne have korte pigenavne, da vi to piger herhjemme hedder Liva og Tina, så synes vi at det ville være fint med endnu et kort
B&J skriver: Stort tillykke med lille spiren inde i maven og ja tillykke til din datter som skal være storesøster bliver så spænde
Stort tillykke med lille spiren inde i maven og ja tillykke til din datter som skal være storesøster bliver så spænde
TbCp skriver: Tak skal du have Ja er spændt på om det er til at komme rundt i sneen med stor mave... på den anden side kunne jeg måske fungere som sneplov...
Tak skal du have Ja er spændt på om det er til at komme rundt i sneen med stor mave... på den anden side kunne jeg måske fungere som sneplov...
Haha - du skal være glad for at du ikke er stor midt om sommeren. Det var jeg. Kæmpe tvillingemave på den varmeste dag i 7 år. Skrækkeligt.
KaMa skriver: Haha - du skal være glad for at du ikke er stor midt om sommeren. Det var jeg. Kæmpe tvillingemave på den varmeste dag i 7 år. Skrækkeligt.
Sidste graviditet fødte jeg i august... men fødte for tidligt så nåede aldrig at gå rundt med kæmpe mave om sommeren...
Men hver årstid har nok sine fordele og ulemper i forhold til en graviditet. Men har det i forvejen ikke for godt i varmen så måske det er meget godt med et vinterbarn
Stort tillykke
mortilsofieogsara skriver: Stort tillykke
Tak skal du have
Tilløx
Ellim skriver: Tilløx
Tax
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128