Anonym 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

TbCp

Dinna88 skriver:

Stort tillykke!!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

TbCp

Maise skriver:

ja det er så underligt at de pludselig skal til at være den store, puha. åhh Sara er også bare et så fint et navn.

Ja det er meget underligt

Vi vil gerne have korte pigenavne, da vi to piger herhjemme hedder Liva og Tina, så synes vi at det ville være fint med endnu et kort

Anmeld

28. maj 2011

TbCp

B&J skriver:

Stort tillykke med lille spiren inde i maven og ja tillykke til din datter som skal være storesøster bliver så spænde

Tak

Anmeld

28. maj 2011

Vial

TbCp skriver:

Tak skal du have Ja er spændt på om det er til at komme rundt i sneen med stor mave... på den anden side kunne jeg måske fungere som sneplov...

Haha - du skal være glad for at du ikke er stor midt om sommeren. Det var jeg. Kæmpe tvillingemave på den varmeste dag i 7 år. Skrækkeligt.

Anmeld

28. maj 2011

TbCp

KaMa skriver:

Haha - du skal være glad for at du ikke er stor midt om sommeren. Det var jeg. Kæmpe tvillingemave på den varmeste dag i 7 år. Skrækkeligt.

Sidste graviditet fødte jeg i august... men fødte for tidligt så nåede aldrig at gå rundt med kæmpe mave om sommeren...

Men hver årstid har nok sine fordele og ulemper i forhold til en graviditet. Men har det i forvejen ikke for godt i varmen så måske det er meget godt med et vinterbarn

Anmeld

28. maj 2011

mortilsofieogsara

Stort tillykke

Anmeld

28. maj 2011

TbCp

mortilsofieogsara skriver:

Stort tillykke

Tak skal du have

Anmeld

28. maj 2011

Ellim

Tilløx

Anmeld

28. maj 2011

TbCp

Ellim skriver:

Tilløx

Tax

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

Jeg har både et sommer, og et vinterbarn, og vinter er klart at foretrække når det drejer sig om at være højgravid... Det er lidt nitten at manden er nødt til at skulle snøre/lyne sko, men det er alligevel bedre end at lege hval i juli..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.