Jep!!!!
Vi har gjort det igen. Eller det vil sige at det var Mikkel der prøvede nye "sådan afliver i baby'en på 10 kreative måder" i dag!
Mikkel ligger Richard ud i barnevognen. Vognen står i vores baggang. Normalt står den ude i vores opbevaringsrum bag baggangen da det er mere køligt og helt stille derude. Men da han har været ude og sove i dag får jeg den kun kørt ind i baggangen. Mikkel mener så ikke at ungen kan sove for larm fra fyr og tørretumbler, så vognen skal køres ud i opbevaringsrummet!
Op ad døren står vores parasol, da det blæser og regner udenfor! Af uransagelige årsager bliver parasollen viklet ind i barnevognen så den ikke kan køre ind i det andet rum gennem døråbningen. Mikkel vil så tage parasollen væk og (gætter jeg mig til) bliver lidt presset over hyleri i vognen, og mig der har stilt parasol i vejen og vogn der ikke står hvor den plejer.
Uanset hvad får han hevet så meget i parasollen for at få den væk/ud af barnevognen, at barnevognen VÆLTER ind af døren til opbevaringsrummet og TRILLER omkuld! PÅ mother fucking hovedet!!!!
Richard skreg som en SINDSYG!!!! Man kunne bare høre at han var blevet helt vildt bange! Jeg løber ud og Mikkel har så smidt parasollen til siden og kan ikke komme ind til Richard da barnevognen jo ligger væltet halvt i døråbningen og fylder det hele, men ind kommer han og får fisket en sammenrullet på hovedet Bimmer ud af kalechen.
Jeg FLÅR ungen ud af armene på Mikkel og tager ham med ind i stuen hvor stakkels Bimmer bare grææææder helt fortvivlet og hikster og ser vildt bange ud. Jeg trøster og vugger og han får lidt trøste-bryst (drikker 5 sek, græder/hikster 5 sek, drikker 5 sek. osv). Da han er faldet til ro tjekker jeg ham for buler og skrammer og der er intet at se og han/vi er vist sluppet heldigt. Igen. Men tænk engang at Richard er blevet tørretumblet på groveste vis, og så endda på hans fredelige og hyggelige sove-sted, sove-vognen!!
JEBUS!!
Stakkels Mikkel var RET ked af det og pinlig over det, og følte sig tydeligvis ligeså ussel som jeg gjorde da jeg forgiftede barnet!
JAAAMEN!!!
Hvis det barn nogensinde fylder et år, så er det vist mere held end forstand!!
Anmeld