Krydser virkelig fingre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2011

DenLykkelige

Hej..

Nu har mig og min kæreste gået i ca 6 mdr og tænkt på at prøve at blive gravide.. og igår var der endelig 2 streger, godt nok var den svag, men bestemt til at se, og der var 2! Men nu er vi bare så bange for at barnet måske ikke bliver til noget, at vi måske taber det, alle skrækscenarier er herhjemme lige nu, nok fordi det hele er så nyt. Men lige nu er den stadig positiv når jeg tager en test, og jeg skal til lægen d. 6/6 for at få det bekræftet det. Og så skal jeg senere have ne tid til hcgblodprøve mener jeg lægen sagde.

Men hvad pokker kan jeg tillade mig nu?

Kan jeg "ryste" æggen væk igen?

Jeg er virkelig så forvirret og rundt på gulvet, og ikke mindst fordi vi troede det var umuligt, og så dagen efter vi virkelig havde snakket i dybden om alt det her, så var den positiv! Så det er jo et kæmpe chock! Og nu er vi rædselsslagen for at miste det.. 

Håber i kan hjælpe lidt? Og jeg ved ikke om det her er det rigtige sted at poste det her indlæg!

Mvh Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Filippa & Liva

Hejsa...

Og stort tillykke med graviditeten!!!

- det er bare så dejligt når det er ønsket.

Kan udemærket sætte mig ind i alle dine tanker og følelser omkring det at være gravid, men tag du den bare helt med ro og nyd at du har en dejlig lille spire i mavsen.

Gør som du ellers plejer, men hold dig selvfølgelig fra cigaretter og alkohol.

Anmeld

27. maj 2011

DenLykkelige

Alkohol er intet problem, jeg drikker overhoved ikke.. men cigaretterne, puuuhaa, den er langt værre... Det hele er jo kommet som surprise, så nu skal jeg akut stoppe med mit forbrug på måske imellem 25-30 cigaretter om dagen det bliver ihvertfald en kamp, men jeg vidste jo at den kom...

Har bare alle de bange anelser, især fordi et vennepar vi deler vores store hus med, mistede deres i 8 uge mener jeg.. så er SÅ bange for at det skal ske for mig også!

Anmeld

27. maj 2011

Filippa & Liva

CSDK<3 skriver:

Alkohol er intet problem, jeg drikker overhoved ikke.. men cigaretterne, puuuhaa, den er langt værre... Det hele er jo kommet som surprise, så nu skal jeg akut stoppe med mit forbrug på måske imellem 25-30 cigaretter om dagen det bliver ihvertfald en kamp, men jeg vidste jo at den kom...

Har bare alle de bange anelser, især fordi et vennepar vi deler vores store hus med, mistede deres i 8 uge mener jeg.. så er SÅ bange for at det skal ske for mig også!

Uha ja, det kan jeg godt se kan være svært for dig så...

men tænk på jeres lille spire i maven, måske det kan hjælpe dig med til at kvitte smøgerne.

Forstår fuldt ud din frygt for at miste, jeg tror alle kvinder har det på den måde når de opdager de er gravide, netop fordi den lille er så ønsket.

Det bedste man kan gøre er egentlig bare at slå tankerne væk fra det dårlige og det man frygter, ved godt det er nemmere sagt en gjort men prøv at nyd du er gravid.

Anmeld

27. maj 2011

DenLykkelige

Jeg vil også prøve at nyde det Tror skam manden nyder det endnu mere end mig Der gik ikke ½ time fra da jeg havde sagt det til ham, til at han sad og kiggede efter barnevogne

Jeg må bare slå de tanker ud af hovedet

Og tak for de pæne svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.