Hvor meget sover jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

2babygirls

noname skriver:

yes frisk luft kan gøre underværker

Haha, ja... Og når det regner smelter hendes mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

skøjte-prinsessen

Hej

jamen min datter kan sove mellem  - 9 timer om natten men kan bedre lide at sove om dagen, hun falder gerne i søvn efter første måltid om morgenen, men derefter vil hun heller ligge vågen og kigge hvis hun kan slippe afsted med hende, men hun siger ikke noget og jeg er bare glad for hun spiser og sover natten igennem

Anmeld

27. maj 2011

Enayia

noname skriver:

Hold da op hun har et godt sovehjerte, så meget sov Caroline SLET ikke...

Det er også kun fordi hun får lidt hirsegrød nu, før jeg startede med det var det et mareridt at få hende til at sove om dagen, og hun skreg flere timer hver gang hun skulle sove

Men ja nætterne er upåklagelige, der er jeg rigtig heldig

Anmeld

27. maj 2011

NoName

Tina&Martin skriver:

Haha, ja... Og når det regner smelter hendes mor

hahahahahaha åhhh ja... mødre kan ik så godt tåle regn...

Anmeld

27. maj 2011

smokin

noname skriver:

bum bum, er der slet ikke bedring i sigte????

hun rager da også næsten alt hvad hun kan få fat i til sig det lille skind

ikke som det ser ud pt. først fik vi styr på maven, så fik hun lagt dræn og nu er vi igang med mandler og halsbetændelse.

Anmeld

27. maj 2011

NoName

snooks skriver:

Hej

jamen min datter kan sove mellem  - 9 timer om natten men kan bedre lide at sove om dagen, hun falder gerne i søvn efter første måltid om morgenen, men derefter vil hun heller ligge vågen og kigge hvis hun kan slippe afsted med hende, men hun siger ikke noget og jeg er bare glad for hun spiser og sover natten igennem

Hvor gammel er hun?

Anmeld

27. maj 2011

NoName

Zette skriver:

ikke som det ser ud pt. først fik vi styr på maven, så fik hun lagt dræn og nu er vi igang med mandler og halsbetændelse.

jamen altså Malou, skal du på ferie hos mig, så du kan få lidt jysk landluft, det skulle være SÅ sundt har jeg hørt.

7-9-13 har c ikke været sådan rigtig syg endnu, kun feber og små snotnæser.

Anmeld

27. maj 2011

skøjte-prinsessen

noname skriver:

Hvor gammel er hun?

hun er kun en måned, så ja det kan nå at ændre sig, men igen da jeg var lille sov jeg altid igennem

Anmeld

27. maj 2011

NoName

Enayia skriver:

Det er også kun fordi hun får lidt hirsegrød nu, før jeg startede med det var det et mareridt at få hende til at sove om dagen, og hun skreg flere timer hver gang hun skulle sove

Men ja nætterne er upåklagelige, der er jeg rigtig heldig

synes da bare du skal nyde nætterne, vi fik først en hel nats søvn uden afbrydelser da hun var omkring 8,5 måned

Anmeld

27. maj 2011

NoName

snooks skriver:

hun er kun en måned, så ja det kan nå at ændre sig, men igen da jeg var lille sov jeg altid igennem

uha, lad os da endelig håbe hun bliver ved med det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.