Hvor meget sover jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Corn

noname skriver:

tror du??? det er jo kun 30-60 min den eftermiddagslur varer??? og hold op hvor kan jeg nå meget på den korte tid. - nogen gange

Det kan sagtens ændrer sig, når der ikke længere er formiddagslur inde i spillet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

NoName

Zette skriver:

Hej søde,

Malou sover

2 timer om formiddagen

2-3 timer om eftermiddagen i dagplejen. 

12 timer om natten (med et par "jeg har tabt min sut" opvågninger)

Efter hun startede i dagpleje fik vi et fast program og det er jeg lykkelig for. Når vi overholder tiderne, så sover hun præcis på de planlagte tidspunkter. Dygtig pige.

ingen eftermiddagslur????

hold op mand hun sover meget den smukke malousen....

hun må have et stort søvn behov.

Vi har kørt et fast skema i et godt stykke tid, og da vi fik tildelt en dp, snakkede jeg med hende om hvordan det ville passe bedst med sove tider, så det havde jeg allerede kørt ind inden starten gik.

C hun sover også næææsten på komando når hun bliver lagt, og "sutteturene" er blevet meget få efterhånden, 50% af nætterne klarer hun sig selv med at fange en af de 10 sutter der ligger i sengen hos hende

Anmeld

27. maj 2011

NoName

Tina&Martin skriver:

Jo, mon ikke ? Nogle dage tror Madeleine at hun er superwoman og sover nærmest ikke om dagen.

åhh det er bare så hårdt , når de har de dage hvor de ikke vil sove uanset hvad man gør....

Anmeld

27. maj 2011

NoName

Corn skriver:

Det kan sagtens ændrer sig, når der ikke længere er formiddagslur inde i spillet

ja du har nok ret, men ja både formiddag og eftermiddagslur er ofte i vejen, men hvis de så kan sove en laaaaang lur til middag, så kan man jo få lidt "pause" der når man HAR ordnet alt det andet

Anmeld

27. maj 2011

nvm

Ilina snart 7 mdr sover.

morgen lur fra kl 8-10.

igen fra 12-13.

og 15-16.30/17.00

så blir hun lagt kl 20.00 vågner alt mellem 5-6 eller 7 morgen.. og så flere gange om natten...GAAAAAB

Anmeld

27. maj 2011

smokin

noname skriver:

ingen eftermiddagslur????

hold op mand hun sover meget den smukke malousen....

hun må have et stort søvn behov.

Vi har kørt et fast skema i et godt stykke tid, og da vi fik tildelt en dp, snakkede jeg med hende om hvordan det ville passe bedst med sove tider, så det havde jeg allerede kørt ind inden starten gik.

C hun sover også næææsten på komando når hun bliver lagt, og "sutteturene" er blevet meget få efterhånden, 50% af nætterne klarer hun sig selv med at fange en af de 10 sutter der ligger i sengen hos hende

Ja hun sover meget men det er fordi hun er så syg som hun er 

Anmeld

27. maj 2011

2babygirls

noname skriver:

åhh det er bare så hårdt , når de har de dage hvor de ikke vil sove uanset hvad man gør....

Der skal i hvert fald ikke meget til at slå dem ud af kurs og gøre dem kede af det. Men så slæber jeg hende bare ud og gå i klapvognen så hun får noget luft.

Anmeld

27. maj 2011

NoName

Ilina snart 7 mdr sover.

morgen lur fra kl 8-10.

igen fra 12-13.

og 15-16.30/17.00

så blir hun lagt kl 20.00 vågner alt mellem 5-6 eller 7 morgen.. og så flere gange om natten...GAAAAAB

det ligner også carolines søvn mønster da hun var 7 mdr...

Anmeld

27. maj 2011

NoName

Tina&Martin skriver:

Der skal i hvert fald ikke meget til at slå dem ud af kurs og gøre dem kede af det. Men så slæber jeg hende bare ud og gå i klapvognen så hun får noget luft.

yes frisk luft kan gøre underværker

Anmeld

27. maj 2011

NoName

Zette skriver:

Ja hun sover meget men det er fordi hun er så syg som hun er 

bum bum, er der slet ikke bedring i sigte????

hun rager da også næsten alt hvad hun kan få fat i til sig det lille skind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.