Lækkert pigetøj str 62

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. juli 2011

Lunae

Hvor meget for alle dragtene med lange ben og lange ærmer?

Hvad siger du til 250 kr for de 4 dragte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Frøken J.

Lunae skriver:

Hvad siger du til 250 kr for de 4 dragte?

Tak for svar Men kan gøres billigere fra ny Self. ikke samme mærker.. Men ellers tak for svaret!

Anmeld

9. juli 2011

Lunae

Frøken J. skriver:

Tak for svar Men kan gøres billigere fra ny Self. ikke samme mærker.. Men ellers tak for svaret!

Du er velkommen til at byde!!

Anmeld

9. juli 2011

Frøken J.

Lunae skriver:

Du er velkommen til at byde!!

Jamen jeg vil give max 100 inkl. fragt, når de er brugt, så vi bliver nok ikke enige. Hehe Men det skal du altså ikke tænke over! Det er bare fordi, at jeg ikke går op i mærkevarer overhovedet, og jeg ved godt de sikkert er mere værd end dét Men for mig kan det ikke betale sig at give så meget for brugt, når jeg kan få ikke-mærkevarer for meget mindre. Men er sikker på du kan få dem solgt til nogen, der tænker på mærket

Anmeld

9. juli 2011

Lunae

Frøken J. skriver:

Jamen jeg vil give max 100 inkl. fragt, når de er brugt, så vi bliver nok ikke enige. Hehe Men det skal du altså ikke tænke over! Det er bare fordi, at jeg ikke går op i mærkevarer overhovedet, og jeg ved godt de sikkert er mere værd end dét Men for mig kan det ikke betale sig at give så meget for brugt, når jeg kan få ikke-mærkevarer for meget mindre. Men er sikker på du kan få dem solgt til nogen, der tænker på mærket

Ja, det er lige i underkanten! Jeg har også en del tøj, som ikke er mærkevarer, som jeg sælger billigt! Hvis du er interesseret, kan jeg sende billeder! Er det kun heldragte, som du er interesseret i?

Anmeld

4. august 2011

Lunae

Opper lige denne god aften!

Anmeld

21. august 2011

mizz-lillemor06

Lunae skriver:

Sælges samlet eller hver for sig - BYD!!

og billed 22??

Anmeld

21. august 2011

Lunae

mizz-lillemor06 skriver:

og billed 22??

Denne er desværre solgt

Anmeld

20. september 2011

Lunae

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.