Samarin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

lilledittemor

-Sigrid- skriver:

Når I har kvalme, prøv samarin. Det smager rædselsfuldt, men det virker i løbet af få minutter. Det koster 59,- for 36 stk, altså for en måned. Kan købes i fakta, bilka, føtex og kvickley. Prøv det! 

lover du at det virker?

for så er jeg da den første til at stå ved kvickly i morgen når de åbner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Kløver

-Sigrid- skriver:

Øhm... Jeg har nogle stikpiller, og har kun kastet op 3 gange idag! I forhold til i mandags er det jo fantastisk

kan være jeg skal have på den måde næste gang så, dem jeg fik var til at sluge, men de nåede jo ikke at virke før de røg op igen

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Døjer stadig med det... Aargh i 24. uge... 

Opkasten vil bare ikke stoppe, den er der kun om dagen... 

Ej hvor er det træls! Håber godt nok det snart går over for dig?  Har de snakket om indlæggelse eller noget? Du må ikke tage ret meget på 

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Ditte_Marie skriver:

lover du at det virker?

for så er jeg da den første til at stå ved kvickly i morgen når de åbner..

Det har ikke virket ved Mira011, men det virkelig virkelig meget for mig. Og har egentlig mange venner det bruger det 

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Ej hvor er det træls! Håber godt nok det snart går over for dig?  Har de snakket om indlæggelse eller noget? Du må ikke tage ret meget på 

Jeg kan spise fint uden problemer om aften... De har ikke snakket om indlæggelse... Jeg har taget 16 kg på... 

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Maja84 skriver:

kan være jeg skal have på den måde næste gang så, dem jeg fik var til at sluge, men de nåede jo ikke at virke før de røg op igen

Og præcis derfor var jeg så glad for dem  Der er en stor muskel deromme, så det bliver optaget utrolig hurtigt 

Anmeld

1. juni 2011

Kløver

-Sigrid- skriver:

Og præcis derfor var jeg så glad for dem  Der er en stor muskel deromme, så det bliver optaget utrolig hurtigt 

Ksn godt huske det fra dengang jeg blev opereret, der var de til stor hjælp, tænkte bare ikke over det i graviditeten, men den husker jeg til når Sønnemand engang skal være storebror

Anmeld

1. juni 2011

lilledittemor

-Sigrid- skriver:

Det har ikke virket ved Mira011, men det virkelig virkelig meget for mig. Og har egentlig mange venner det bruger det 

det er da værd at prøve

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Jeg kan spise fint uden problemer om aften... De har ikke snakket om indlæggelse... Jeg har taget 16 kg på... 

Imponerende, jeg har det værst om aften/natten 

Wow, sejt

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Ditte_Marie skriver:

det er da værd at prøve

Meget, og det er jo ikke dyrt eller noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.