Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Når I har kvalme, prøv samarin. Det smager rædselsfuldt, men det virker i løbet af få minutter. Det koster 59,- for 36 stk, altså for en måned. Kan købes i fakta, bilka, føtex og kvickley. Prøv det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Når I har kvalme, prøv samarin. Det smager rædselsfuldt, men det virker i løbet af få minutter. Det koster 59,- for 36 stk, altså for en måned. Kan købes i fakta, bilka, føtex og kvickley. Prøv det!
Troede ikke man måtte tage samarin som gravid
Maja84 skriver: Troede ikke man måtte tage samarin som gravid
Graviditet. Du kan bruge Damarin under graviditeten. Amning. Du kan bruge Samarin selvom du ammer.
Står så fint der bag på pakken Og min læge har sagt det var iorden, har spurgt hende for at være sikker :I
-Sigrid- skriver: Graviditet. Du kan bruge Damarin under graviditeten. Amning. Du kan bruge Samarin selvom du ammer. Står så fint der bag på pakken Og min læge har sagt det var iorden, har spurgt hende for at være sikker :I
okay, havde bare læst et sted man ikke måtte bruge det, men er da fint hvis lægen siger god for det, så kan jeg jo have den i baghovedet til næste gang, det ville dælme være rart at kunne bruge samarin
Maja84 skriver: okay, havde bare læst et sted man ikke måtte bruge det, men er da fint hvis lægen siger god for det, så kan jeg jo have den i baghovedet til næste gang, det ville dælme være rart at kunne bruge samarin
Ja, nyyyder det. Havde ikke kvalme (pga. Samarin) indtil i mandags
Jeg har prøvet det i begge graviditeter uden held..
Mira0911 skriver: Jeg har prøvet det i begge graviditeter uden held..
Jeg har læst lidt med på dine tråde, jeg har heller ikke haft nær så meget kvalme som dig de første uger
tja man er jo ikke sikret, til sidst var der heller intet der hjalp mig, heller ikke de kvalmestillende piller fra lægen, men kvalmen gik heldigvis i sig selv efter 4 mdr omkring uge 16-17 stykker
-Sigrid- skriver: Jeg har læst lidt med på dine tråde, jeg har heller ikke haft nær så meget kvalme som dig de første uger
Døjer stadig med det... Aargh i 24. uge...
Opkasten vil bare ikke stoppe, den er der kun om dagen...
Maja84 skriver: tja man er jo ikke sikret, til sidst var der heller intet der hjalp mig, heller ikke de kvalmestillende piller fra lægen, men kvalmen gik heldigvis i sig selv efter 4 mdr omkring uge 16-17 stykker
Øhm... Jeg har nogle stikpiller, og har kun kastet op 3 gange idag! I forhold til i mandags er det jo fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128