Samarin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.503 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

-Sigrid-

Når I har kvalme, prøv samarin. Det smager rædselsfuldt, men det virker i løbet af få minutter. Det koster 59,- for 36 stk, altså for en måned. Kan købes i fakta, bilka, føtex og kvickley. Prøv det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Kløver

-Sigrid- skriver:

Når I har kvalme, prøv samarin. Det smager rædselsfuldt, men det virker i løbet af få minutter. Det koster 59,- for 36 stk, altså for en måned. Kan købes i fakta, bilka, føtex og kvickley. Prøv det! 

Troede ikke man måtte tage samarin som gravid

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Troede ikke man måtte tage samarin som gravid

Graviditet. Du kan bruge Damarin under graviditeten. Amning. Du kan bruge Samarin selvom du ammer.

Står så fint der bag på pakken  Og min læge har sagt det var iorden, har spurgt hende for at være sikker :I

Anmeld

1. juni 2011

Kløver

-Sigrid- skriver:

Graviditet. Du kan bruge Damarin under graviditeten. Amning. Du kan bruge Samarin selvom du ammer.

Står så fint der bag på pakken  Og min læge har sagt det var iorden, har spurgt hende for at være sikker :I

okay, havde bare læst et sted man ikke måtte bruge det, men er da fint hvis lægen siger god for det, så kan jeg jo have den i baghovedet til næste gang, det ville dælme være rart at kunne bruge samarin

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Maja84 skriver:

okay, havde bare læst et sted man ikke måtte bruge det, men er da fint hvis lægen siger god for det, så kan jeg jo have den i baghovedet til næste gang, det ville dælme være rart at kunne bruge samarin

Ja, nyyyder det. Havde ikke kvalme (pga. Samarin) indtil i mandags

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Jeg har prøvet det i begge graviditeter uden held.. 

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Jeg har læst lidt med på dine tråde, jeg har heller ikke haft nær så meget kvalme som dig de første uger  

Anmeld

1. juni 2011

Kløver

Mira0911 skriver:

tja man er jo ikke sikret, til sidst var der heller intet der hjalp mig, heller ikke de kvalmestillende piller fra lægen, men kvalmen gik heldigvis i sig selv efter 4 mdr omkring uge 16-17 stykker

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Jeg har læst lidt med på dine tråde, jeg har heller ikke haft nær så meget kvalme som dig de første uger  

Døjer stadig med det... Aargh i 24. uge... 

Opkasten vil bare ikke stoppe, den er der kun om dagen... 

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Maja84 skriver:

tja man er jo ikke sikret, til sidst var der heller intet der hjalp mig, heller ikke de kvalmestillende piller fra lægen, men kvalmen gik heldigvis i sig selv efter 4 mdr omkring uge 16-17 stykker

Øhm... Jeg har nogle stikpiller, og har kun kastet op 3 gange idag! I forhold til i mandags er det jo fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.