Update fra mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. november 2008

Tut

Lige en update....

Jeg går stadig rundt og er svimmel og føler mig lidt småfuld. Så i dag på arbejdet fik jeg det meget pludseligt dårligt og måtte ned og ligge, da jeg troede at jeg skulle besvime igen.

Christian kom ud på mit arbejde og hentede mig, og vi fik en akut tid hos lægen. Nu har jeg fåen en henvisning til en hjertelæge, men jeg kan først få tid omkring midten af december, og så længe vil jeg simpelthen ikke vente. Så jeg ringede til privathospitalet hamlet og fik en tid på tirsdag, så må jeg jo bare betale mig fra det.

Jeg spurgte mig egen læge om det kunne have noget med kuren at gøre og det afvist hus (ligesom lægen på hospitalet) så det er det vidst ikke. Jeg har dog droppet kuren midlertidigt, da jeg tror at det er meget godt for min krop at få noget rigtigt mad indenbords, nu hvor jeg er skidt.

Knus tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

Susan1978

øhh det slår mig lige - hvad med virus på balance nerven?

håber snart du er frisk igen..

Anmeld

18. november 2008

Ny mor

Puha, Tut, det lyder godt nok væmmeligt Håber snart du bliver frisk igen!
God bedring!

kh Birgitte

NB. Skøn lille "drillenisse" du har på profilbilledet

Anmeld

18. november 2008

Tut

Susan1978 skriver:

øhh det slår mig lige - hvad med virus på balance nerven?

håber snart du er frisk igen..

Det snakkede min læge også om i dag... Men hun vil først sikre sig at det ikke er hjertet.

Så håber at det "bare" er det.

Anmeld

18. november 2008

bette

puha det er da ikke særlig fedt at gå rundt og besvime.. kan godt forstå du betalte dig fra fra det og tager til et privathospital...

god bedring til dig... !

Anmeld

18. november 2008

Nadi

Du er lige kandidat til den afdeling hvor jeg var i praktik. Vi fik folk ind akut og subakut fordi de besvimede, havde problemer med hjertet, åndenød el. Hvis det sker igen så insister på at blive indlagt på medicins modtage afsnit.

Håber du finder årsagen, for det kan bestemt ikke være sjovt at gå rundt og have det sådan.

GOD BEDRING

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.