Anonym skriver:
Ja og jeg føler mig så tarvelig!
min bedsteveninde - som jeg og min forlovede bor sammen med i et 2 delt hus hun har lige testet positiv.... mig og min forlovede prøver selv og få et barn men det lykkedes bare slet ikke
så da hun testede positiv ville hun gerne have jeg lige tjekkede den for hende for hun blev for usikker... og den var så positiv..... jeg er selvfølgelig skide glad for hendes vejne, men alligevel os skide misundelig!
og jeg ved hun ville have det på samme måde som mig hvis jeg testede positiv før hende...
aner ikke hvordan den misundelse forsvinder igen ? :s føler mig virkelig som en kælling overfor hende
selvf om hun måske ikke kan mærke på mig at jeg er misundelig... hmm
Jeg kan sagtens følge dig. Og hvor er den følelse man får bare så DUM og GRIM - man har bare lyst til at grave sig ned i et hul!

Jeg har selv været sammen med min kæreste i 7 år, og i november besluttede vi os for, at nu skulle det være. Så jeg smed p-pillerne. Min veninde derimod, havde kun kendt hendes kæreste i ½ år, og de kom samme måned, og fortalte at nu var hun blevet gravid. Og jeg begyndte bare at "ryste" indvendig. For gud hvor føler man sig bare splittet i det øjeblik - man er jo glad på hendes vegne, men samtidig ønsker man det så brændende selv, at man har lyst til at tude.
Der gik faktisk et par uger, hvor jeg virkelig måtte sunde mig over det, og til sidst måtte jeg gå til bekendelse overfor hende.
Men IDAG er jeg bare så glad på hendes vegne, og tror jeg glæder mig mindst ligeså meget til at møde hendes prinsesse

Anmeld