Jeg er så misundelig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja og jeg føler mig så tarvelig!

min bedsteveninde - som jeg og min forlovede bor sammen med i et 2 delt hus hun har lige testet positiv.... mig og min forlovede prøver selv og få et barn men det lykkedes bare slet ikke så da hun testede positiv ville hun gerne have jeg lige tjekkede den for hende for hun blev for usikker... og den var så positiv..... jeg er selvfølgelig skide glad for hendes vejne, men alligevel os skide misundelig!

og jeg ved hun ville have det på samme måde som mig hvis jeg testede positiv før hende...

aner ikke hvordan den misundelse forsvinder igen ? :s føler mig virkelig som en kælling overfor hende selvf om hun måske ikke kan mærke på mig at jeg er misundelig... hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

henh01

Kender det godt - jeg har en veninde der hele tiden vil konkurrer. Det er skrækkeligt, men fordi hun er så bund jaloux.. Jeg er begyndt ikke at sige ting til hende for alt hvad vi gør og vil så skal de det også og helst før os. Ved ikke hvad du skal gøre, men du må nok bide dig selv i halen for at veninden ikke opdager det medmindre du vil være ærlig og fortælle hende hvordan du tænker..

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Kender det godt - jeg har en veninde der hele tiden vil konkurrer. Det er skrækkeligt, men fordi hun er så bund jaloux.. Jeg er begyndt ikke at sige ting til hende for alt hvad vi gør og vil så skal de det også og helst før os. Ved ikke hvad du skal gøre, men du må nok bide dig selv i halen for at veninden ikke opdager det medmindre du vil være ærlig og fortælle hende hvordan du tænker..

altså hun har spurgt mig hvordan jeg ville have det med det hvis den var positiv, og altså jeg kan da godt klare det, jeg er bare misundelig over at det kan lykkedes alle andre end mig

Anmeld

27. maj 2011

hilma

måske er det ikke misundelse, du er jo glad på hendes vegne måske er det "bare" tristhed over at i ikke er gravide endnu?

min søster blev jo meget trist over at jeg og 2 andre af hendes søskende blev gravide inden hende og der gik 2 mdr. så var hun gravid og hun havde prøvet længe, så hun begyndte så småt at miste håbet om at få børn og følte at alle andre fik børn.. men hun blev jo glad på vores vegne..

Anmeld

27. maj 2011

4kløver

Syndes du skal sige det til hende så hun ved at hun at hun ikke lige skal snakke for meget om det.

Anmeld

27. maj 2011

Sofia

Jeg HÅBER du snart kan teste postivt, så forsvinder misundelsen jo helt sikkert, men ellers tør jeg ikke byde på hvornår den forsvinder.

Anmeld

27. maj 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Ja og jeg føler mig så tarvelig!

min bedsteveninde - som jeg og min forlovede bor sammen med i et 2 delt hus hun har lige testet positiv.... mig og min forlovede prøver selv og få et barn men det lykkedes bare slet ikke så da hun testede positiv ville hun gerne have jeg lige tjekkede den for hende for hun blev for usikker... og den var så positiv..... jeg er selvfølgelig skide glad for hendes vejne, men alligevel os skide misundelig!

og jeg ved hun ville have det på samme måde som mig hvis jeg testede positiv før hende...

aner ikke hvordan den misundelse forsvinder igen ? :s føler mig virkelig som en kælling overfor hende selvf om hun måske ikke kan mærke på mig at jeg er misundelig... hmm

Jeg kan sagtens følge dig. Og hvor er den følelse man får bare så DUM og GRIM - man har bare lyst til at grave sig ned i et hul!

Jeg har selv været sammen med min kæreste i 7 år, og i november besluttede vi os for, at nu skulle det være. Så jeg smed p-pillerne. Min veninde derimod, havde kun kendt hendes kæreste i ½ år, og de kom samme måned, og fortalte at nu var hun blevet gravid. Og jeg begyndte bare at "ryste" indvendig. For gud hvor føler man sig bare splittet i det øjeblik - man er jo glad på hendes vegne, men samtidig ønsker man det så brændende selv, at man har lyst til at tude. 

Der gik faktisk et par uger, hvor jeg virkelig måtte sunde mig over det, og til sidst måtte jeg gå til bekendelse overfor hende. 

Men IDAG er jeg bare så glad på hendes vegne, og tror jeg glæder mig mindst ligeså meget til at møde hendes prinsesse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.