Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
2 kjoler Venstre: SOLGT !! Højre: Mads og Mette lilla kjole // GMB
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Venstre: Bombibitt hvid leggins med hjerte Højre: Melton lilla stribet strømpebuks(obs! begge har en SMULE vaskefnuller, men stadig meget pæne)
Lou87 skriver: 3 par bilka strømper // NSN1 par stribet1 par prikket1 par med julemænd
3 par bilka strømper // NSN1 par stribet1 par prikket1 par med julemænd
Pris?
Lou87 skriver: H&M kjoler Venstre: Ternet kjole // NSN, været på en gang! (super sød til jul) Højre: Babylyserød kjole med flotte satin læg // NSN
H&M kjoler Venstre: Ternet kjole // NSN, været på en gang! (super sød til jul) Højre: Babylyserød kjole med flotte satin læg // NSN
Pris på kjolen til venstre?
december-babyen skriver: Pris på kjolen til venstre?
Strømper og kjole 25 kr plus porto
Uuuh ha bliver jo ved
Men vil gerne have den kjole og de strømper.
Går der lang tid inden du får lagt str 68 op?
december-babyen skriver: Uuuh ha bliver jo ved Men vil gerne have den kjole og de strømper. Går der lang tid inden du får lagt str 68 op?
Hihi sorrryyyy .. men nu mangler jeg som du skriver kun 68 74 er hun selv i så der går lidt tid Åhhh bum bum bum - i morgen er der dagpleje afslutningssommer fest.. Så der får jeg nok ikk gjort det desværre.Men det også fordi det tager så lang tid og ligge op når jeg skal skrive til hver enkelt billeder.. Men jeg SKAL nok - det irritererer mig også det står og flyder SKa jeg reservere kjolen og strømperne lige pt ? og så ska jeg nok få taget mig sammen I PROMISE
Ja det må du meget gerne og så venter jeg på str 68
december-babyen skriver: Ja det må du meget gerne og så venter jeg på str 68
Det gør jeg - vil gerne når jeg ved folk holder deres ord jo, og er jeg ikk i tvivl om med dig hihi.Og jeg gir li en PB når jeg har fået lagt det andet op
Lou87 skriver: Det gør jeg - vil gerne når jeg ved folk holder deres ord jo, og er jeg ikk i tvivl om med dig hihi.Og jeg gir li en PB når jeg har fået lagt det andet op
super
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128