Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
A&F skriver: Ved du hvor meget det bliver inklusiv fragt?
Ved du hvor meget det bliver inklusiv fragt?
nej ingen ide skal i hvertfald ha en kasse til den. vi kan sige 110 inkl ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Emilie2010 skriver: jeg vil gerne sende dig bileder. ja jeg er da helt bange for den danske agurk har smittet mig efter at de nu også er under mistanke kan sende tøjet mandag. tager billeder senere idag, hvis min mand gider få den pose ned fra loftet. fik ryddet op i prinsessens tøj i torsdags
jeg vil gerne sende dig bileder.
ja jeg er da helt bange for den danske agurk har smittet mig efter at de nu også er under mistanke
kan sende tøjet mandag. tager billeder senere idag, hvis min mand gider få den pose ned fra loftet. fik ryddet op i prinsessens tøj i torsdags
Pu ha .. Det lyder ikke sjovt :/ Det haster altså ikke .. Hun bruger kun 68 nu (;
Emilie2010 skriver: nej ingen ide skal i hvertfald ha en kasse til den. vi kan sige 110 inkl ?
Sender dig lige en PB
Maja_4000 skriver: Pu ha .. Det lyder ikke sjovt :/ Det haster altså ikke .. Hun bruger kun 68 nu (;
helt ok, jeg har det bedre har lii spist aftensmad
billederne skulle ind i forvejen..
billederne er nu lagt på annoncen
Emilie2010 skriver: helt ok, jeg har det bedre har lii spist aftensmad billederne skulle ind i forvejen.. billederne er nu lagt på annoncen
Natdragtene og kjolen vil jeg også gerne have med
Emilie2010 skriver: Opdateret med nyt <3
Opdateret med nyt <3
Hvad har du i str 80?
Hvad skal du have for koen´? er det den med musik i halen? Hvis du bor i silkeborg kan jeg evt selv hente hvsi prisen er god og den stadig er i fin stand.
Mette&Alexander skriver: Hvad skal du have for koen´? er det den med musik i halen? Hvis du bor i silkeborg kan jeg evt selv hente hvsi prisen er god og den stadig er i fin stand.
den er som NY
bor i silkeborg
50kr
FrkLarsen skriver: Hvad har du i str 80?
det vil jeg undersøge idag
hvad str er smæk-bukserne? og hvad aldersgruppe passer blomsterhaven til?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128