Jeg savner min bonus datter, MEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Kristinav skriver:

Jeg tænker lidt, at det ville være godt hvis du kunne åbne lidt op for din forståelse af hende. Altså prøve at sætte dig i hendes sted, og forestille dig hvordan hun har det. Måske hun kan mærke, at du meget hellere vil den lille. Måske det er nogget helt andet.

Tal med hende. Lav ting sammen med hende, så du lærer hende at kende på enanden måde, end som en træls teenager.

Jeg er overbevist om, at man kan mærke, når folk ikke rigtig vil en..

Men det er stadig svært at skulle kunne lidt nogen "på kommando"!!

(har selv en bonus-lillesøster, som jeg har det sådan med... Og jeg formår simpelthen ikke at udvide min opfattelse af hende.. Så ved hvor svært det er)

Det var faktisk en skide god ide du kom med der.. At lave ting med hende uden den lille.. For ofte ''overlader'' jeg pigerne til selv at lege eller så tager farmand den store og jeg den bette.. Tror aldrig jeg har lavet noget med den store alene  Har egentlig aldrig tænkt over det... Frygter også helt vildt at hun kan mærke at jeg ikke kan li hende..  Har selv haft en ''bonus'' mor som jeg kaldte den onde stedmoder... Det vil jeg aldrig være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Det var faktisk en skide god ide du kom med der.. At lave ting med hende uden den lille.. For ofte ''overlader'' jeg pigerne til selv at lege eller så tager farmand den store og jeg den bette.. Tror aldrig jeg har lavet noget med den store alene  Har egentlig aldrig tænkt over det... Frygter også helt vildt at hun kan mærke at jeg ikke kan li hende..  Har selv haft en ''bonus'' mor som jeg kaldte den onde stedmoder... Det vil jeg aldrig være

Ja, man undgår ofte at være sammen med dem. Men jeg synes helt klart du burde prøve Du har muligheden for at blive fars søde kæreste, hende som man kan snakke med alt om Og det er en fed titel!

Men prøv om i ikke kan finde på noget at lave, gerne kun jer to. Ellers lav noget alle fire, men prøv at have hende for øje

Kan jeg godt forstå at du frygter. Det er jo aldrig sjovt. Men er sikker på, at hvis du prøver så kan det kun blive bedre. Selvom jeg min bonus-søster ikke er min yndlings person i verdenen, så kan vi rigtig hygge os sammen, og jeg nyder at være sammen med hende Men det krævede også at vi tog i biografen, shoppede efter tøj til en fest hun skulle til, osv.. Men det var det hele værd.

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Kristinav skriver:

Ja, man undgår ofte at være sammen med dem. Men jeg synes helt klart du burde prøve Du har muligheden for at blive fars søde kæreste, hende som man kan snakke med alt om Og det er en fed titel!

Men prøv om i ikke kan finde på noget at lave, gerne kun jer to. Ellers lav noget alle fire, men prøv at have hende for øje

Kan jeg godt forstå at du frygter. Det er jo aldrig sjovt. Men er sikker på, at hvis du prøver så kan det kun blive bedre. Selvom jeg min bonus-søster ikke er min yndlings person i verdenen, så kan vi rigtig hygge os sammen, og jeg nyder at være sammen med hende Men det krævede også at vi tog i biografen, shoppede efter tøj til en fest hun skulle til, osv.. Men det var det hele værd.

Ja den titel vil jeg da meget hellere ha hængende på mig

Hun er pige med stort P og går op tøj make-up etc. og det har jeg aldrig gjort, så vi er meget forskellige, hvorimod den bette er vokset op med storebrødre så hun er meget mere drenget som mig selv Men en snak om ''lækre'' drenge og dumme veninder der kan jeg meget bedre være med i Hihi.. Jamen mon ikke vi finder på noget hende og jeg.

Anmeld

27. maj 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Ja den titel vil jeg da meget hellere ha hængende på mig

Hun er pige med stort P og går op tøj make-up etc. og det har jeg aldrig gjort, så vi er meget forskellige, hvorimod den bette er vokset op med storebrødre så hun er meget mere drenget som mig selv Men en snak om ''lækre'' drenge og dumme veninder der kan jeg meget bedre være med i Hihi.. Jamen mon ikke vi finder på noget hende og jeg.

Håber i hvert fald at i kan finde på noget, og det bliver bedre

God fornøjelse med det

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Håber i hvert fald at i kan finde på noget, og det bliver bedre

God fornøjelse med det

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.