Anonym skriver:
Det var faktisk en skide god ide du kom med der.. At lave ting med hende uden den lille.. For ofte ''overlader'' jeg pigerne til selv at lege eller så tager farmand den store og jeg den bette.. Tror aldrig jeg har lavet noget med den store alene
Har egentlig aldrig tænkt over det... Frygter også helt vildt at hun kan mærke at jeg ikke kan li hende..
Har selv haft en ''bonus'' mor som jeg kaldte den onde stedmoder... Det vil jeg aldrig være 
Ja, man undgår ofte at være sammen med dem. Men jeg synes helt klart du burde prøve
Du har muligheden for at blive fars søde kæreste, hende som man kan snakke med alt om
Og det er en fed titel!
Men prøv om i ikke kan finde på noget at lave, gerne kun jer to. Ellers lav noget alle fire, men prøv at have hende for øje 
Kan jeg godt forstå at du frygter. Det er jo aldrig sjovt. Men er sikker på, at hvis du prøver så kan det kun blive bedre. Selvom jeg min bonus-søster ikke er min yndlings person i verdenen, så kan vi rigtig hygge os sammen, og jeg nyder at være sammen med hende
Men det krævede også at vi tog i biografen, shoppede efter tøj til en fest hun skulle til, osv.. Men det var det hele værd.
Anmeld