Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby-støv skriver: skøn lille mand....
skøn lille mand....
jaa meget nu ska tiden bar gå lidt stærkere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banditten2011 skriver: jaa meget nu ska tiden bar gå lidt stærkere
jaah, sådan har jeg det også... Nu må de godt blive bagt færdig, også komme ud til mor og far...
Baby-støv skriver: jaah, sådan har jeg det også... Nu må de godt blive bagt færdig, også komme ud til mor og far...
ja nemlig.. glæder mig til den 24/6 så står den på 20ugers scanning det blir dejligt at se den lille mand igen
banditten2011 skriver: ja nemlig.. glæder mig til den 24/6 så står den på 20ugers scanning det blir dejligt at se den lille mand igen
jaah nu er jeg så heldig jeg kommer hver 14 dag...
Baby-støv skriver: jaah nu er jeg så heldig jeg kommer hver 14 dag...
jaa det er jo snyd hehe men du er jo os så heldig at ha 2 guldklumper i mavsen
banditten2011 skriver: jaa det er jo snyd hehe men du er jo os så heldig at ha 2 guldklumper i mavsen
hehe... jaah... Men også masser af bekymringer...
Baby-støv skriver: hehe... jaah... Men også masser af bekymringer...
jaah det er der jo nok desværre.. har i tænkt navne i nu?
banditten2011 skriver: jaah det er der jo nok desværre.. har i tænkt navne i nu?
Vi har bare snakket, men ikk rigtig fundet u a noget.... hva med jer?
Baby-støv skriver: Vi har bare snakket, men ikk rigtig fundet u a noget.... hva med jer?
vi har snakket meget om Marco eller Mico.. og kan nok efterhånden bedst lide Mico jo mere vi siger det meget specielt
banditten2011 skriver: vi har snakket meget om Marco eller Mico.. og kan nok efterhånden bedst lide Mico jo mere vi siger det meget specielt
jaah det er rigtig.... også et rigtig fint navn...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128