Scannings Billede Uge 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.199 visninger
25 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

banditten2011

billedet fra min scanning i uge 12.. som desværre ikk gik som forventet da der var forhøjet risiko for down syndrom men har fået brev fra rigshospitalet og alt er perfekt og venter en lille dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

anynom

Uhh tillykke =)

Det er min tur på mandag (12+1), glæder mig så meget =)

Anmeld

26. maj 2011

Happiness

SKøn lille fyr!

Og dejligt at alt er som det skal være! Nu kan I nyde det og slappe af

Anmeld

26. maj 2011

banditten2011

det gør vi ihvertfald os.. nu glæder vi os bar til næste scanning der ska ske den 24/6 så den blir dejligt at se banditten igen

Anmeld

26. maj 2011

Maalene

Stort tillykke med jeres sunde og raske lille dreng

Anmeld

26. maj 2011

Isabeau

banditten2011 skriver:

billedet fra min scanning i uge 12.. som desværre ikk gik som forventet da der var forhøjet risiko for down syndrom men har fået brev fra rigshospitalet og alt er perfekt og venter en lille dreng

Kunne de se allerede nu at det var en dreng? Skal til scanning i morgen - blir´ da mere spændt så

Anmeld

26. maj 2011

banditten2011

neej men fordi jeg havde forhøjet risiko for down syndrom så fik jeg lavet en moderkage biopsi og der kan man vælge at få af vide hva det er.. barnets kønsdele blir vist først udviklet omkring uge 17-18 mener jeg

Anmeld

26. maj 2011

Isabeau

neej men fordi jeg havde forhøjet risiko for down syndrom så fik jeg lavet en moderkage biopsi og der kan man vælge at få af vide hva det er.. barnets kønsdele blir vist først udviklet omkring uge 17-18 mener jeg

Okay, troede lige  Skal ha´ en kønscanning i uge 15, der kan man tidligst se det, siger dem, jeg har tid hos; Bang & Hinge i Aalborg.

Og tillykke med drengen

Anmeld

26. maj 2011

banditten2011

okii jamen så må vi jo krydse fingre for den lille ligger rigtigt..

og mange taak

Anmeld

26. maj 2011

twinny

skøn lille mand....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.