Inspiration til aftensmad søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. november 2008

Marco2

Nogle idéer til aftensmad?

AG - idéforladt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

Loggidut

vi skal ha kylling i karry...nogle får nudler til herhjemme, men andre får ris...

hvis jeg er rigtig god, så henter jeg mandariner, bananer og kokus og ananas til ungerne...så kan de få det dertil...og så ved jeg de æder som små....ja julegrise

Anmeld

18. november 2008

Astrid P

Wok er altid et hit her... Eller kyllingeret med squash. Eller græsk farsbrød, det er også nemt!

Ellers er der den berømte kartoffel/jordskok suppe, det er rigtig dejlig vintermad!

Anmeld

18. november 2008

Rasmine

Pizza eller rugbrød, Mille skal til gymna fra 16-30-17.30, så det skal bare være noget nemt.

Anmeld

18. november 2008

Plysbjørnen

regner med noget farsbrød agtigt med grønsager i... Men ved ikke det kan også være det bare ender med deller eller boller...

Betina

Anmeld

18. november 2008

Anja

Her står den bare på rugbrød. For anden dag i træk kommer manden først hjem fra job kl 22, så jeg er alene med 3 unger. I går fik vi risengrød - et sikkert hit hos drengene - og i dag er det rugbrød med stegt torskerogn og fiskefiletter.

Hvis manden havde været hjemme, havde vi fået "ordentligt" mad for det er ham der er hus-kokken her

Anmeld

18. november 2008

Mary

Vi skal have gryderet med alt godt fra køleskabet + ris. Jeg elsker sådan noget mad. Det er endda planlagt således at vi også kan få det i morgen hvor ungerne skal til gymnastik

Anmeld

18. november 2008

Nadi

Vi havde en masse frosne grøntsager i fryseren, så dem har jeg kogt og blendet til suppe. Og så koget jeg noget kylling som skal i suppen. Det servere jeg med flutes. Og til dessert skal vi have æblekage.

Anmeld

18. november 2008

Ny mor

Stegte rødspætter med ris, ærter, dressing og tomatsalat.
Kh Birgitte (som lige har fået fiskekasse fra "Skagenfood"76.gif

Anmeld

18. november 2008

Helle30

Vi er lidt sent på den men skal have pastaskruer med kødsauce- - Et sikkert hit!

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.