Tjekkes for om det muligt at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja min veninde går og har nogen tanker om at hun ikke tror hun kan blive gravid.... Kan man få det tjekket nogen steder uden at det koster penge eller hvordan foregår det ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Ja min veninde går og har nogen tanker om at hun ikke tror hun kan blive gravid.... Kan man få det tjekket nogen steder uden at det koster penge eller hvordan foregår det ???

Hvorfor tror hun dog det?

Jamen normalt siger man at man skal have forsøgt 1 års tid uden bonus, før lægen henviser til undersøgelse... Så vidt jeg ved...

Men synes da hun skulle prve at snakke med sin læge om det...

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hvorfor tror hun dog det?

Jamen normalt siger man at man skal have forsøgt 1 års tid uden bonus, før lægen henviser til undersøgelse... Så vidt jeg ved...

Men synes da hun skulle prve at snakke med sin læge om det...

efter hun har haft p-stav har det bare ikke kunne lade sig gøre, hun fik først sin mens 2år efter den blev fjernet og hun tror at den kan have ødelagt hendes chancer for at blive gravid...

og hende og hendes kæreste har haft ubeskyttet sex i over 1 år nu uden noget er sket overhovedet... og det først nu hun går og tænker på at ville være gravid

Anmeld

26. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

efter hun har haft p-stav har det bare ikke kunne lade sig gøre, hun fik først sin mens 2år efter den blev fjernet og hun tror at den kan have ødelagt hendes chancer for at blive gravid...

og hende og hendes kæreste har haft ubeskyttet sex i over 1 år nu uden noget er sket overhovedet... og det først nu hun går og tænker på at ville være gravid

Jeg ville gå til lægen hvis jeg var hende, og fortælle hvordan landet ligger... Mon ikke der så bliver sat skub i tingene....

Men tænker også at det måske var en ide at få tjekket kærestens sædkvalitet? Det KAN jo også være ham der er problemet...

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jeg ville gå til lægen hvis jeg var hende, og fortælle hvordan landet ligger... Mon ikke der så bliver sat skub i tingene....

Men tænker også at det måske var en ide at få tjekket kærestens sædkvalitet? Det KAN jo også være ham der er problemet...

Ja det er rigtig nok, men hun er squ bare så bange for at P-staven har ødelagt det for hende...

Anmeld

26. maj 2011

CamillaValby

Som Holdbæktrunten skriver, skal hun bare afsted til lægen. Så vil hun muligvis komme igennem de forskellige undersøgelser. Hvor kendes partners sædkvalitet også vil blive tjekket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.