Far har svært ved at trøste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

hilma

hmm herhjemme har vi gjort det, at farmand smider blusen, lægger sig ned dog med en stor pude under hovedet, bebs på fars brystkassen, farmand tager lige nogle dybe vejrtrækninger, så bebs mærker den og falder til ro. jeg lå i starten ved siden af og snakkede, men det er ikke nødvendigt mere sådan har vi gjort fra start af for at villads skal opleve far som en rolig tryghedsperson måske ku i prøve det samme....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Janni.

Her kunne farmand heller ikke bruges i starten. Vi gav Silas god tid til at vænne sig til farmand ved at Silas var hos mig og far nussede ham og snakkede til ham. Efter 4-5 dage gik vi over til at farmand fik Silas over og havde ham indtil Silas begyndte at blive utilfreds, så tog jeg over med det samme.

Så fik både farmand og Silas en god oplevelse ud af det. Nu kan farmand bruges hele tiden undtagen om morgenen, der dur kun jeg. Tror nu det er fordi farmand er rigtig MORGENGRIM ha ha.. Ej Silas er kun vant til at se hans far med briller på (sådan nogen rigtig skrigende gule) og dem har hans far ikke på om morgenen når han siger godmorgen til Silas. Så tror det har noget med det at gøre. 

Anmeld

29. maj 2011

Mus84

Tusind tak for alle de gode råd, alt vil vi prøve, det går dog meget bedre, det har os været hendes mave der driller meget og så er det svært for os begge at trøste. Hun skriger og skriger og prøver alle mulige stillinger til sidst bliver hun træt af at skrige og falder til ro som regel på mors skulder. Far har dog kunnet trøste hende op til flere gange nu, så vi tror desværre det er denne mave.. det er ikke sjovt når hun ikke har det godt og det er er den der er skyld i hun er utrøstelig 

Er der nogen af jer der har samme problem? hvad gør i? vi er begyndt med mylincon dråber, men synes ikke helt de hjælper.. Om morgenen vågner hun og har kramper i maven altså ligger og spænder men er ikke ked hun vil bare ikke ligge mere på ryggen der. Om aftenen kommer det så igen men her blir hun utrøstelig en lille times tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.