Nye billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. november 2008

linemus

Jeg har været ved at lege med billeder, da bedstemor og mormor mangler nogle til rammerne, og har lige lyst til at vise dem til nogen, og hvem er nærmere end jer 60.png

I må godt sige jeres ærlige mening om billederne (der lige skal valideres og det bliver nok ikke lige nu 76.gif ):
www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewAlbum.aspx

Knus Line - og godnat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

Loggidut

AJ DET ER GENIALT!

HVORDAN DÆLEN HAR DU DOG GJORT DET?

de er godt nok gode de billeder

Anmeld

18. november 2008

Anja

Ærligt .... hmmm .... synes det er super sejt at man kan gøre sådan med billederne, men tror egentligt ikke jeg bryder mig om det.

Selvfølgelig er det nogle super søde billeder af dine skønne unger - og specielt kan jeg godt lide det af Sebastian, hvor det er motiverne på trøjen, der har farve , men tror det forvirrer mine øjne at blande sort/hvid og farver ....

Anmeld

18. november 2008

Rasmine

De er flotte.
Hvordan gør du det?

Kunne også være sejt at gøre det, hvis ungerne har nissehue på.
Og så bare huen bliver rød.
Til julekort feks.

Anmeld

18. november 2008

linemus

Tak. Jeg har lavet det i et program der hedder Photoshop. Det var faktisk ikke så svært, da jeg først kom i gang, men det var sjovt 60.png

Anja: jeg er faktisk selv i tvivl om, hvad jeg synes om billederne - selvfølgelig er motiverne jo helt perfekte 76.gif men farverne trækker jo så også noget opmærksomhed væk fra personerne. Og så skaber blandingen noget uro for øjnene, men det kan jo både være godt og skidt 60.png Sætter helt sikkert pris på din ærlige mening 60.png

- Line

God idé med nissehuerne, M.

Anmeld

18. november 2008

Nadi

Jeg synes de er über cool! Specielt det sidste billede, det er mega godt.

Hvordan får man Photo Shop på sin computer??

Der hvor vi fik taget billeder til julekort sidste år, kunne også lave sådan nogle billeder. Så vi fik fremhævet Oliver's nissehue og så de røde og grønne striber i hans cardigan.

Ja hvis jeg ikke har udtrygt det ordentligt, så er jeg VILD med dine billeder

Anmeld

18. november 2008

Ny mor

Din kreative sjæl ;-)) De er så fine. Det er bare godt af Nanna med den gule sut

Birgitte

Anmeld

18. november 2008

linemus

Nadi skriver:

Jeg synes de er über cool! Specielt det sidste billede, det er mega godt.

Hvordan får man Photo Shop på sin computer??

Der hvor vi fik taget billeder til julekort sidste år, kunne også lave sådan nogle billeder. Så vi fik fremhævet Oliver's nissehue og så de røde og grønne striber i hans cardigan.

Ja hvis jeg ikke har udtrygt det ordentligt, så er jeg VILD med dine billeder

Tak, Nadi 60.png

Man kan få et lidt mere brugervenlig udgave af programmet, der hedder Photoshop Elements - det er nok nemmest at finde ud af, hvis man ikke har brugt det før. Enten kan man købe det i dyre domme, eller også kan man gøre det på den hemmelige måde

Anmeld

18. november 2008

Susan1978

Jeg synes de ser flotte ud..

har lige sendt dig en PM..

Anmeld

18. november 2008

Nadi

linemus skriver:

Tak, Nadi 60.png

Man kan få et lidt mere brugervenlig udgave af programmet, der hedder Photoshop Elements - det er nok nemmest at finde ud af, hvis man ikke har brugt det før. Enten kan man købe det i dyre domme, eller også kan man gøre det på den hemmelige måde

Er det noget du vil hjælpe mig med?? Altså på den hemmelige måde, så er det bare vores lille hemmelighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.