Svimmelhed og ondt i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.679 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

grøn · ært

Jeg er lidt svimmel hele tiden, men for en to timer siden løb jeg ned til mit træningscenter, for at træne (det har jeg gjort MANGE gange før uden problemer), men så snart jeg stod stille, blev jeg enormt dårligt. Kvalme, ondt i maven og det hele svimlede for mig og jeg var ved at besvime.. Så jeg styrtede ud på et toilet og satte mig ned, indtil jeg kunne stå op igen.. Det var rigtig ubehageligt..

Jeg kan ikke finde ud af, om det mon er tegn på graviditet eller om det er symptomer, efter at være stoppet på p-piller.. Nogen der ved noget eller har erfaringer?? Jeg "tør" ikke tage en grav.-test, fordi jeg er så bange for det negative svar... Og det er tre uger siden jeg havde mens. sidst, så det er jo heller ikke "teste tid" endnu......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Sunnyshine

Da jeg var nede og træne igår blev jeg ( efter kun 15 min på cykel ) meget meget svimmel og blev også nødt til at sætte mig ned, ellers var jeg da sikker på at jeg ville dejse om! 

Ved slet slet ikke hvad det kan betyde!?  Jeg er selv gået 4 dage over tid idag, men har kun negative teste. 

Måske graviditet, måske pludselig dårlig form eller noget i luften ^^ ... hihi

Anmeld

26. maj 2011

grøn · ært

Det er MYSTISK! Sidste gange gik jeg næsten 4 uger over tid og der var jeg bare mega svimmel hele tiden og besvimede i Kvickly en af dagene  Men testen hos lægen var negativ.. Har senere erfaret at det kan have været en biokemisk graviditet..

Dårlig form er jeg 100 på jeg ikke har Men noget i luften.. Hmm - måske? Håber bare det er graviditet... Og ellers, hvis det er fordi jeg er stoppet på p-piller, så gad jeg godt vide hvad jeg mangler.. Sygeplejsken sagde dog, at hvis det ikke var graviditet der gjorde mig sådan dårlig, så var der ingen logisk forklaring.... 

Anmeld

27. maj 2011

Sunnyshine

Hyldeblomst skriver:

Jeg er lidt svimmel hele tiden, men for en to timer siden løb jeg ned til mit træningscenter, for at træne (det har jeg gjort MANGE gange før uden problemer), men så snart jeg stod stille, blev jeg enormt dårligt. Kvalme, ondt i maven og det hele svimlede for mig og jeg var ved at besvime.. Så jeg styrtede ud på et toilet og satte mig ned, indtil jeg kunne stå op igen.. Det var rigtig ubehageligt..

Jeg kan ikke finde ud af, om det mon er tegn på graviditet eller om det er symptomer, efter at være stoppet på p-piller.. Nogen der ved noget eller har erfaringer?? Jeg "tør" ikke tage en grav.-test, fordi jeg er så bange for det negative svar... Og det er tre uger siden jeg havde mens. sidst, så det er jo heller ikke "teste tid" endnu......

Ja, der er meget underligt og irreterne! 

Skulle da ikke mene at du skulle mangle noget nu du er stoppet på p-pillerne? Men ... Hvad det end er så må der godt snart komme en løsning! -.-  Ventetiden er bare endnu mere trættende! 

Og jeg har gået 5 dage over idag og det er irreterne! .... 

Håber også du finder ud af hvad det er for noget møg!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.