og dagen er kommet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Anonym trådstarter

Så nu er dagen kommet hvor jeg i følge planen skulle have mens. Den er dog ikke kommet MEEN...stoppede med p-pillerne d. 28 april så kan jo ik rigtig regne med noget. Min mens plejer dog at være regelmæssig, når jeg ikke tager p-piller...Selv efter min første fødsel kom mens. regelmæssigt ret hurtigt efter, så har en eller anden forhåbning om at den også vil være regelmæssig nu....Håber Håber Håber...

tror ik allerede jeg kan være blevet gravid selvom vi da godt nok har hygget meget i denne måned. Altså ret spændende det her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Egentlig nogen som er blevet gravide i første huk?? Og mærkes 2. graviditet symp. som 1. graviditet... Synes nemlig ikke jeg har samme "Bøvs" til at side fast i halsen som jeg havde sidst gang i uge 3-4..også derfor jeg ikke tror der er noget at komme efter.

Anmeld

26. maj 2011

mortilfreja

Anonym skriver:

Så nu er dagen kommet hvor jeg i følge planen skulle have mens. Den er dog ikke kommet MEEN...stoppede med p-pillerne d. 28 april så kan jo ik rigtig regne med noget. Min mens plejer dog at være regelmæssig, når jeg ikke tager p-piller...Selv efter min første fødsel kom mens. regelmæssigt ret hurtigt efter, så har en eller anden forhåbning om at den også vil være regelmæssig nu....Håber Håber Håber...

tror ik allerede jeg kan være blevet gravid selvom vi da godt nok har hygget meget i denne måned. Altså ret spændende det her.

Prøv og tage en test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.