ok Lise... så tar vi den her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. november 2008

ivfmarie

ikke noget med at nasse på andres indlæg

Jamen, det er vel godt at de løber - så virker drænet, og så bliver der ikke overtryk i stakkels Simons lille hoved.

Ayy for pokker - faldt han bare lige ned fra trappen? Stakkels lille fyr - og især stakkels hans mor, der sikkert var helt elendig over situationen??

Freja gjorde også det med at luske sig op på trappen i et ubevogtet øjeblik - og vores trappe var virkelig en fæl, fæl helt stejl trappe!! Jeg måtte bare stå på toppen og holde vejret mens hun kæmpede sig op ad de sidste trin. Jeg turde ikke gå ned til hende fordi jeg var bange for at at hun ville falde bagover. Heldigvis kom hun helskindet op!

Anywayz. God bedring med ørerbasserne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

Lise

Ja, det var noget værre noget med den trappe... det er jo ikke nogen førstesal vi har, men bare et loft. Christian var oppe og isolere...og han havde i øvrigt lige installeret en ny loftslem og trappe, og det var lidt for spændende for lille Simon... overvejede ikke et halvt sekund at han ville kravle efter mig når jeg kravlede derop... men så kiggede jeg ned, og så var han der lige under mine fødder... Han forstod tilsyneladende at han skulle kravle ned igen, men han gjorde det lidt for hurtigt, og så styrtede han resten af vejen... altså, den lille lort - han er overalt!!! Bagefter fik han et køkkengreb lige ind i øret, da det lige var i den højde (men da det kun gik ud over det ene øre, kan det ikke være årsagen til blod idag), og lidt inden han skulle i seng brændte han sig på vores brændeovn - på trods af at den står i indhegning... Ikke lige Simons dag igår..

Ringede jo straks til min mor og fortalte om ørerne, og det lød også som om at hun synes det var fint at det flød...bare ikke mere end i to dage, for så skal de skylles i eddikevand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.