kamtok skriver:
Tænk jeg har altid fået en fantastisk behandling af dem i Change. Synes måske at den på Strøget i Kbh. er lidt for stor og betjeningen lidt for upersonlig, men ellers har jeg altid haft positive oplevelser.
Kunne du ikke prøve en anden af deres forretninger? - Ellers laver Femilet også nogle pæne :-)
Jeg fik også god service de første par gange jeg var derinde, men hende her var bare så forfærdelig mod mig, at jeg næsten tudede på vej ud af butikken.. Nu er det jo lige før jeg alligevel skal fortælle hvad der skete. Selvom det er ved at være længe siden, så jeg kan ikke helt huske alle detaljerne..
Men det var noget med jeg havde købt en bikini og en BH. Og så da jeg kom hjem synes jeg ikke rigtig, at bikinien var mig alligevel, og synes også den havde været for dyr. Jeg havde ikke set på prisen, så jeg var blevet ret overrasket over beløbet ved kassen. Så jeg vendte tilbage til butikken med bon og bikini for at få pengene retur.
Jeg understreger, at jeg var meget venlig, smilende og imødekommende. Jeg arbejdede nemlig selv i butik og synes det er vigtigt også at være sød overfor ekspedienter.
Lagde mine ting på disken og bad om at få bikinien taget retur og så få pengene. Ekspedienten kiggede virkelig surt på mig, og så ned på bonen og udbrød så højt og sarkastisk (så alle de andre i køen kunne høre det) "Du tror nok du kan snyde dig til penge, hva?" Jeg forstod overhovedet ikke hvad hun mente og spurgte hvad hun mente, for jeg ville jo bare have pengene tilbage for det jeg havde købt. Så grinede hun hånligt og sagde, at jeg jo ligesom havde fået bikiniunderdelen gratis, og om jeg nu stod og forventede at de forærede penge væk til kunderne kvit og frit? Imens hun igen grinede hånligt til de andre kunder i køen.
Jeg forstod IKKE en meter, og bad om at se bonen, men kunne ikke rigtig se det med den gratis underdel på den (det stod på en underlig måde, ikke noget med minus et eller andet), og jeg spurgte om hun ikke ville vise mig det på bonen, for jeg forstod ikke helt hvad hun mente.
Igen grinede hun hånligt og sagde "Det var skuda utroligt som du prøver at snyde". Så viste hun mig så stedet på bonen, og jeg havde åbenbart fået den billigste del gratis fordi jeg var klubmedlem, men det vidste jeg virkelig ikke, for som sagt havde jeg ikke kigget på priserne på tingene før jeg købte dem, og var blevet overrasket over den dyre pris.
Sagde at det var jeg altså ikke klar over, og at jeg ikke havde vidst det, men at der nu ikke var nogen grund til at tale sådan til mig. Igen talte hun bare vredt og nedladende til mig om, at det bare var folk som mig der prøvede at snyde butikkerne, og at jeg kunne få et tilgodebevis, men så var hun også flink. På det tidspunkt var jeg virkelig såret, ydmyget og ked af det, fordi der var lang kø, og hun stod og gjorde grin med mig og udstillede mig som en snyder, selvom jeg HELT ærligt ikke vidste jeg havde fået den del gratis!
Så jeg tog mine ting og sagde, at jeg ville vende tilbage, når jeg kunne få en bedre kundeservice.
Jeg har ikke været der siden, og har i øvrigt stadig bikinien med prismærker på og det hele.