Bikini til gravid! Anbefaling tak :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.574 visninger
33 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal bruge noget badetøj her til sommeren.. Min kæreste er godt nok en smule skeptisk overfor en gravid i bikini og mener badedragt er mere passende, men jeg har aldrig - og bliver aldrig - badedragtpige. Jeg synes bare det er SÅ svært at finde en bikini, som ikke er lavet af kun 2 centimeters stof! Jeg skal bruge en, der er mere "ærbar". Altså ikke sexet og fræk, men stadig ungdommelig og feminin. Især underdelen. Jeg er lidt selvbevidst omkring min røv, så jeg bryder mig om alle de underdele, som nærmer sig g-strengs stadiet. Jeg har ellers en del bikinier i gemmeren, men jeg synes ikke de er "ærbare" nok for en ung gravid på 22.

Så nogen der har set nogle pæne? IKKE mormoragtige eller noget! Ungdommelige, farverige uden at være frække..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

twinny

change.dk har nogle pæne med hipsters til i stedet for... de dækker numsen lidt mere...

Anmeld

25. maj 2011

Caroline86

CHANGE

de har masser af muligheder, modeller og farver og de er hamrende søde til at hjælpe med at finde det rigtige!

De hjalp også mig med at finde en amme-venlig bikini efter fødslen!

Anmeld

25. maj 2011

kamtok

Stemmer lige med på CHANGE .. De har de flotteste bikinier og til en rimelig penge. Jeg havde en fin bikini fra Change sidste år da jeg var gravid, og den sad helt perfekt. 

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

change.dk har nogle pæne med hipsters til i stedet for... de dækker numsen lidt mere...

Jeg har bare boycuttet change. Det er en enorm lang historie, men fik på et tidspunkt den mest nedladende, ubehøvlede og forfærdelige kundeservice i mands minde derinde. Uden grund! Så der skal dælme være en god grund til at gå derind, hvis jeg skal det

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

CHANGE

de har masser af muligheder, modeller og farver og de er hamrende søde til at hjælpe med at finde det rigtige!

De hjalp også mig med at finde en amme-venlig bikini efter fødslen!

Har bare et problem med Change.. Læs mit svar til Babystøv

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Stemmer lige med på CHANGE .. De har de flotteste bikinier og til en rimelig penge. Jeg havde en fin bikini fra Change sidste år da jeg var gravid, og den sad helt perfekt. 

Anmeld

25. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Jeg har bare boycuttet change. Det er en enorm lang historie, men fik på et tidspunkt den mest nedladende, ubehøvlede og forfærdelige kundeservice i mands minde derinde. Uden grund! Så der skal dælme være en god grund til at gå derind, hvis jeg skal det

hmmm... det har jeg aldrig oplevet!

jeg har altid fået super god service.. i alle de butikker jeg har været

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

hmmm... det har jeg aldrig oplevet!

jeg har altid fået super god service.. i alle de butikker jeg har været

Jeg har også fået god service derinde, men hende her var så ubehøvlet, grov og nedladende, at det næsten var med tårerne trillende ned af kinderne jeg forlod butikken. Og siden har jeg ikke været der. Og da jeg klagede til deres kundeservice over hende og ingen respons fik, så mistede jeg den sidste respekt jeg havde for Change, desværre..

Anmeld

25. maj 2011

kamtok

Anonym skriver:

Tænk jeg har altid fået en fantastisk behandling af dem i Change. Synes måske at den på Strøget i Kbh. er lidt for stor og betjeningen lidt for upersonlig, men ellers har jeg altid haft positive oplevelser.

Kunne du ikke prøve en anden af deres forretninger? - Ellers laver Femilet også nogle pæne :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.