At sove i egen seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.748 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. januar 2008

ca

Min søn på 13 mdr har været syg rigtig længe og har derfor sovet hos mig i min seng, men nu hvor han har fået det bedre vil jeg gerne have ham tilbage i sin egen seng igen. Men hvordan? Kæmpede med ham 2 timer i går uden held. Er ved at være godt slidt. Han skriger hver gang jeg lægger ham over og det brister mit hjerte.:'( Hjælp. Knus Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tjaaaa, har han eget værelse? Så kunne du starte med i 2-3 dage at sidde med ham og hygge derinde, og bagefter give ham lidt en kold tyrker. Det vil give gråd ligemeget hvaordan og hvorledes, men det vil måske gå lidt hurtigere hvis han ser sin seng som et hyggeligt sted.

Vi brugte godnat og sov godt til Jesse og det tog kun 3 dage så var det hele som det skulle være. Det er hårdt, men det var det værd.

Held og lykke fra Jeanne

Anmeld

3. januar 2008

gda

Vi har lavet en del om i huset, og har i denne periode har Josephine og jeg boet hos mine forældre, mens Kim kunne arbejde. Da vi endelig flyttede hjem ville Josephine kun sove i vore seng. Vi startede med at sidde på hendes værelse indtil hun faldt i søvn, hvis hun så vågnede i løbet af natte skiftede vi til at sove på gulvet. I løbet af 3 dage sov hun hele natte i hendes egen seng. Hun fandt ud af at vi altid var der for hende, også selv om hun sov i hendes egen seng

Anmeld

3. januar 2008

Truttenberg

Hej

Altså nu praktisere vi jo halv samsovning ... Frigg bliver puttet i egen seng, men hun og Luna ender i vores i löbet af natten.

Vi bruger ikke godnat og sov godt herhjemme. Men har brugt sov igennem uden gråd ... Den er efter min mening mere venlig end godnat og sov godt.

Så vil helt sikkert anbefale at du läser den ... Det er ihvertfald vigtigt med faste putte ritualer og det er vigtigt du ikke lader barnet skrige på noget tidspunkt og at hun kan märke du er der .. Altså fysisk kontakt med en hånd der nusser på ryggen osv.

Frigg gik fra at sove på arm og så til at sove selv på 4 dage på denne måde ... Og hun var 14 måneder da vi stoppede med at sidde med hende når hun skulle sove :)

Men ellers så lyt til hende og vil hun virkelig ikke så skal du nok overveje om det er det rigtige tidspunkt at i forsöger på. Hun kan have brug for närhed stadigväk :)

Men pöj pöj med det. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.