Sur ked baby andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Joan ( Smallie )

Nu har Niels i nogen dage vågnet af sin middags søven før tid og tudet helt vildt. Han har haft en del problemer med maven i sit liv og skal stadig mindst en gang om dagen ligge uden ble for at komme af med luft. Men det virker ikke som om han har ondt, mere som om han er bange. For det er helt sikkert han stadig er træt når han vågner.
Skal de have et tigerspring her omkring eller sådan noget??
Om natten er der ikke noget der sover han mellem 10 og 12 timer

Ville bare lige høre om der er andre med problemer med de små?

Krams Joan. Som syntes hun er lidt brugt idag. Men alligevel har fået bagt kanelsnegle :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Loggidut

jeg mener en sagde den anden dag at der lå et tigerspring omkring 33 uger....ohhh...kom piger fortæl det var det jeg læste....(?)

Anmeld

25. februar 2008

Mie A

Jeg har ikke noget svar, men ville bare lige sige at Simon er begyndt at gøre det samme. Virker nærmest som om at han har haft mareridt. Så jeg hægter mig lige på her...
Knus Mie

Anmeld

25. februar 2008

Marco2

Loggidut skriver:

jeg mener en sagde den anden dag at der lå et tigerspring omkring 33 uger....ohhh...kom piger fortæl det var det jeg læste....(?)

Iflg den der bog ligger der først et i uge 36...

Anmeld

25. februar 2008

Tikki

Ja først i uge 36, men starter med uvejr i uge 33....og så skal man jo huske, at det er plus/minus 2 uger alt efter baby.....så det passer fint. Jeg har også en baby i uvejr pt. og det indvirker også søvnen helt vildt. Hun virker også som om hun har pms - humøret svinger fra det ene sekundt til det andet :D

/Jeanette

Anmeld

25. februar 2008

ivfmarie

jeg tror det er "drømme"
Det virker som om dagens indtryk bliver bearbejdet om natten. Og så er det nemlig tit at de små skind vågner med et vræl - UDEN at være friske.

Marie - der kender det aaaalt for godt

Anmeld

25. februar 2008

Mikkelmusen

Præcis det samme gør Filuca. Nogle dage sover hun 4 timer i streg uden en lyd, andre gange sover hun 1 time og vågner og skriger som en gal. Og hun er bare så svær at få til at falde i søvn igen. For hun er lysvågen. Men meget træt. Her har jeg fundet ud af at det ikke hjælper at gå med hende eller tage hende op. Jeg giver hende til tid til at brokke sig og falde til ro, og stikker kun hovedet ind hvis hun taber sutten. Som regel sover hun igen i løbet 10-15 på den måde. Måske lyder det hårdt, men lige nu er det, det eneste der virker.

Men alle børn er jo forskellige... :)

Anmeld

25. februar 2008

Joan ( Smallie )

Men tænkte lidt på om det kunne være tænder på vej, ja vi giver lige tænder skylden igen, for han er ved at få en rød røv og har tynd mave også og skider mange gange i løbet af dagen.
Men syntes bare ikke det var sådan med dem for neden. Men ok der havde han også kronisk rød røv fordi han havde problemer med maven.
Joan

Anmeld

25. februar 2008

Helle30

Den er god nok med det dér spring. Det starter midt i uge 33, og det er lige præcis dér, vi er, hvis Sofie havde været født til tiden (gik 8 dg. over).
I dag har hun sovet til middag fra kl 1400, men vågnede kl. 14.30 med et hyl fra 0-100 på 2 sek. og græd utrøsteligt med lukkede øjne i ca. en halv time. Jeg vuggede og krammede og shchyyysede (har ingen stemme, så kan ikke synge) og ligemeget hjalp det. Bagefter faldt hun i søvn i vores seng og sov i 2 timer. - Det gjorde jeg så også.
Det er beskrevet i "60 vidunderlige uger", at netop det med mareridt og gråd i søvne er ét af tegnene på dette spring.
Jeg vil nu stadig anbefale alle at købe den bog. Den giver mening til megen "meningsløs" adfærd.

Hilsen Helle, på vej til ugens afsnit af Anna Piil

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Den er god nok med det dér spring. Det starter midt i uge 33, og det er lige præcis dér, vi er, hvis Sofie havde været født til tiden (gik 8 dg. over). I dag har hun sovet til middag fra kl 1400, men vågnede kl. 14.30 med et hyl fra 0-100 på 2 sek. og græd utrøsteligt med lukkede øjne i ca. en halv time. Jeg vuggede og krammede og shchyyysede (har ingen stemme, så kan ikke synge) og ligemeget hjalp det. Bagefter faldt hun i søvn i vores seng og sov i 2 timer. - Det gjorde jeg så også. Det er beskrevet i "60 vidunderlige uger", at netop det med mareridt og gråd i søvne er ét af tegnene på dette spring. Jeg vil nu stadig anbefale alle at købe den bog. Den giver mening til megen "meningsløs" adfærd. Hilsen Helle, på vej til ugens afsnit af Anna Piil[/citat] ja nu opfordre du igen...lol...men står der noget om hvad det tigerspring gør godt for...jeg ved jo efterhånden at jeg skal væbne mig til det...for tif fejller aldrig på det skidt...så jeg er hamrende nysgerrig...hvad sker der mon med dem i det spring...udover gråd og brøl...:'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.