Hvorfor var det dog lige at jeg strejkede...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. november 2008

Millebasse

Det er sørme nemt at glemme når man sidder med regningen fra Dansk Sygepleje Råd bagefter!! Den strejke koster mig 300 kr. om måneden plus de penge jeg skal betale tilbage til januar for konfliktunderstøttelse... Det har simpelthen ikke været det værd!! Jeg elsker mit job og mit fag, men det skal også blive ved sådan ellers er det ikke sjovt længere....

Lige lidt galde fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

ivfmarie

sur røv!!

Og hvorfor er det nu lige at jeres bryllup måske ikke bliver til noget????

Marie

Anmeld

17. november 2008

Lise

ivfmarie skriver:

sur røv!!

Marie

Jeg ville skrive det samme...

Anmeld

17. november 2008

ivfmarie

Lise skriver:

Jeg ville skrive det samme...

Hey Fliselise...
Ka se at Simons ører er "saftige" - så har det måske hjulpet med dræn.. (skulle han ikke godt nok dræneres??)

Marie - nu lækkersulten efter at have læst Kalaha og Linemusens kagedabat

Anmeld

17. november 2008

Lise

Hej Mariemarolle,

Jo, han blev dræneret (det er ikke et ord, vel?!) forrige torsdag, hvor det flød løs, og han fik penicilin efterfølgende i seks dage. I fredags var han så til kontrol, hvor alt var fint. Idag havde de så sagt i vs at det havde flydt lidt i løbet af dagen, men da jeg hev huen af derhjemme (det var ikke mig der hentede) var der virkelig meget størknet stads indeni begge ørene...og bag det størknede var der noget ulæks snotagtigt.. yaiks! Fik dem vasket helt rene, så kan se om der kommer mere...

Det var i øvrigt også lidt blodigt...men han styrtede ned af en trappe igår (Christian var på loftet, jeg kravlede op for at snakke om aftensmad, og da jeg skulle ned, var Simon på vej op...dum situation) fik han blodtud, så onkel ørelæge siger at det sagtens kan stamme derfra...

Er det en god ting at det flyder

Kh. Lise - som tænker på om der var noget med at hvis samtalen tog en drejning skulle man vist starte en ny tråd... Undskyld Camilla - og hvad er der med det bryllup?

Anmeld

20. november 2008

Millebasse

ivfmarie skriver:

sur røv!!

Marie

Fordi at når jeg nu skal betale alle de penge tilbage så er det rigtig svært at få at samlet sammen til bryllupsbudgettet og hvis vi ikke kan det, så må vi aflyse selvom alt er arrangeret........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.