Hvordan begyndte veerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Muffinmus

de fleste har som rege en del smerter den sidste måned, både i lænden og maven øverst og helt nede i bunden:-)

Kommer din smerte f.eks hvert 10 minut og varer 1 minut og er markant i forhold til når det ikke er erder kan de være veer. Er smerterne mere konstante er det ikke veer.

Veer kan f.eks gå i lænden og ben men igen, regelmæssigt med god tid på det, eller de f.eks kan komme som voldsom mens smerte der nærmest ruller hen over din mave som en mega av plukve der bare gøre herre nas og tager alt vejret fra dig....varer 1 minuts tid og forsvinder helt igen for derefter at komme igen noget tid senere.

Umiddelbart lyder det ikke som veer du har, bare generelt graviditets ubehag og det er ret normalt når man er så langt:-)

Mine veer startede i øvrigt nederst i maven begge gange som mens smerte gange 10 i starten der rullede op ad hele maven og så voldsommere for hver time indtil de kom ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Nadia Foged

MariaE skriver:

de fleste har som rege en del smerter den sidste måned, både i lænden og maven øverst og helt nede i bunden:-)

Kommer din smerte f.eks hvert 10 minut og varer 1 minut og er markant i forhold til når det ikke er erder kan de være veer. Er smerterne mere konstante er det ikke veer.

Veer kan f.eks gå i lænden og ben men igen, regelmæssigt med god tid på det, eller de f.eks kan komme som voldsom mens smerte der nærmest ruller hen over din mave som en mega av plukve der bare gøre herre nas og tager alt vejret fra dig....varer 1 minuts tid og forsvinder helt igen for derefter at komme igen noget tid senere.

Umiddelbart lyder det ikke som veer du har, bare generelt graviditets ubehag og det er ret normalt når man er så langt:-)

Mine veer startede i øvrigt nederst i maven begge gange som mens smerte gange 10 i starten der rullede op ad hele maven og så voldsommere for hver time indtil de kom ud.

Er ikke til at svare på, har generelt døjet med smerter i graviditeten, men idag er det slemt

Anmeld

25. maj 2011

Faith

Mine startede som jag om i lænden og ned i lysken og tog så til i løbet af dagen. Drengene er født 16 timer efter første ve.

Anmeld

25. maj 2011

chael

Nadia Foged skriver:

Hej i herlige damer

jeg spørger hermed hvordan jeres veer startede?

jeg er førstegangsmor, og er i 35+6 idag, men har en del smerter, men jeg ved ikke om det bare er ondt i ryggen, men synes det gør forfærdelig ondt ned i lænden Men har været der noget tid idag, og ved ikke helt om det kan være veer, har jeg jo aldrig prøvet før

Håber i kan hjælpe lidt her..

Hilsen Nadia

Min første ved fra min første fødsel, startede som en kraftig mens smerte. Og derefter kom de bare væltende.

Blev sat igang med nummer 2, og der kom de også bare væltende fra første ve.

Og det er som mens smerter, for mit vedkommende, bare på fuld hammer

Pøj pøj med forestående fødsel

*Camilla 22+0

Anmeld

25. maj 2011

lykkekevin

det er hvis meget forskellig jeg har prøvet to forskillig måde

1 gang lidt menst smerte som kom men 20 min i mellem. og kørt stilli og rolig ned (ialt 5 timer 15 min)

2 gang fra første vee hammert det bare der ud af og fuc** hvor var det hårdt ( ialt 2 timer 5 min tog fødslen dog kun 10 min om at åben mig 7 cm så derfor de var så hård)

Anmeld

25. maj 2011

Majeha

Efter en graviditet uden plukkeveer, startede mine rigtige veer med sindssyg vestorm i smertehelvede med mindre end 30 sek pause imellem i 36+3. Bestemt ikke sjovt

Anmeld

25. maj 2011

mortilnoahogmelina

Som mange andre sagde til mig så er man aldrig i tvivl om man har veer og jeg tænkte bare det kan du sagtens sige .
Men ja så prøvede jeg det jo selv og jeg var ikke i tvivl ,
Mine startede som mens smerter og jeg var ikke i tvivl om det var veer .

Anmeld

25. maj 2011

Chr-Hei

Sådan har jeg haft det de sidste mange uger den ene dag er værre end den anden og andre dage mærker jeg det slet ikke... Tror bare vi er ved at forberede os til fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.