Hvordan begyndte veerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.453 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Nadia Foged

Hej i herlige damer

jeg spørger hermed hvordan jeres veer startede?

jeg er førstegangsmor, og er i 35+6 idag, men har en del smerter, men jeg ved ikke om det bare er ondt i ryggen, men synes det gør forfærdelig ondt ned i lænden Men har været der noget tid idag, og ved ikke helt om det kan være veer, har jeg jo aldrig prøvet før

Håber i kan hjælpe lidt her..

Hilsen Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

lounika

Nadia Foged skriver:

Hej i herlige damer

jeg spørger hermed hvordan jeres veer startede?

jeg er førstegangsmor, og er i 35+6 idag, men har en del smerter, men jeg ved ikke om det bare er ondt i ryggen, men synes det gør forfærdelig ondt ned i lænden Men har været der noget tid idag, og ved ikke helt om det kan være veer, har jeg jo aldrig prøvet før

Håber i kan hjælpe lidt her..

Hilsen Nadia

har gået med samme spørsmål.... hmmm tænke tænke det ikke nemt at vide om man bare har det træls eller er pyldret jo.. eller er det snart det nu..

Anmeld

25. maj 2011

Nadia Foged

lounika skriver:

har gået med samme spørsmål.... hmmm tænke tænke det ikke nemt at vide om man bare har det træls eller er pyldret jo.. eller er det snart det nu..

Nemlig, og når jeg aldrig har prøvet det før, ved bare det gør ondt og trækker meget ned i lænden

Anmeld

25. maj 2011

lukasmor

Mine veer startede som menssmerter. Ikke noget slemt. Mere en muldren. Så blev de værre og træk om i lenden men det var altså så slemt at jeg ikke kunne sidde, ligge, stå eller gå.. i slutningen af graviditeten havde jeg også velign. smerter men det fandt jeg så ud af ikke var det og fandt faktisk aldrig rigtig ud af hvad det var

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

Mine veer startede tidligt om morgen... Og fortsatte i 4½ døgn.... jeg ringede op til flere gange til FG, for at høre om det kunne være så slemt... 

Fik at vide hver gang jeg ringede, at det var bare plukkeveer... Da jeg kommer ind på FG siger de, at det er hvert fald ikke plukkeveer, det var veer... 

Jeg kunne ikke holde dem ud, for de bed virkelig... 

Er der pauser imellem smerterne/veerne du har? 

Anmeld

25. maj 2011

lounika

Nadia Foged skriver:

Nemlig, og når jeg aldrig har prøvet det før, ved bare det gør ondt og trækker meget ned i lænden

tænker det samme.. sådan har jeg det også og hade også i går.. kan oikke rigtig finde rø... har ikke lyst til at spise her til aften.. men hvorfor?

Anmeld

25. maj 2011

otlitrom

Jeg havde lede plukveer igår, der trak om i lænden og ned i ballerne.. De sad foran over skambenet, lgesom menssmerter... Og ja, sorry beskrivelsen, men så føltes det som nogen dolkede mig i fødekanalen.. Øv altså.

Idag har jeg ikke mærket noget til det. Jeg tror "bare" kroppen varmer op og træner til den store finale..

Anmeld

25. maj 2011

B&J

Mit begyndt af trække i lænden i ca 1minut og sagde til min kæreste om han ikke vil give mig til massage inden jeg skulle sove og det ville han godt men så tog de til og ja ingen tvivl om det var veer det gjorde meget ondt ved mig men, som nogle skriver får de en blid start

Anmeld

25. maj 2011

Nadia Foged

B&J skriver:

Mit begyndt af trække i lænden i ca 1minut og sagde til min kæreste om han ikke vil give mig til massage inden jeg skulle sove og det ville han godt men så tog de til og ja ingen tvivl om det var veer det gjorde meget ondt ved mig men, som nogle skriver får de en blid start

Det trækker også ned i min lænd nemlig, ikke hele tiden, men mærker at det gør meget ondt, men føler mig bare forvirret osv, for jeg har jo aldrig haft veer før, og det med at tage tid, kan jeg ikke helt finde ud af 

men er svært at sige om det er det..

Anmeld

25. maj 2011

B&J

Nadia Foged skriver:

Det trækker også ned i min lænd nemlig, ikke hele tiden, men mærker at det gør meget ondt, men føler mig bare forvirret osv, for jeg har jo aldrig haft veer før, og det med at tage tid, kan jeg ikke helt finde ud af 

men er svært at sige om det er det..

Hvis jeg var dig og især når du er usikker så ring heller engang for meget til fødegang ind engang for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.