Molo regntøj str. 98/104 sælges ( twinboys ) PIA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. januar 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

Så er jeg tilbage.... Det er ikke solgt - og her er Majbritt's mail :

casmaj9@gmail.com

Knus Pia...

Pia...ved ikke om du ved det men ville lige skrive at det der regntøj ikke er åndbart....køb hellere i en sportsbutik, måske det ikke hedder noget smart, men tilgengæld er det rart at have på for barnet-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

Pia...ved ikke om du ved det men ville lige skrive at det der regntøj ikke er åndbart....køb hellere i en sportsbutik, måske det ikke hedder noget smart, men tilgengæld er det rart at have på for barnet-smiler

Søde det er ikke mig der skal købe det - den var godt nok til mig selv "annocen" i starten, men jeg takkede nej for længe siden... det er en anden nu der er interesseret... Jeg har arvet et

Men tak søde....

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

Søde det er ikke mig der skal købe det - den var godt nok til mig selv "annocen" i starten, men jeg takkede nej for længe siden... det er en anden nu der er interesseret... Jeg har arvet et

Men tak søde....

Ok....så bare lige du skrev og tænkte du ville blive ked af sådan et gummisvedsæt-griner
Og er det bare mig der tænker at INGEN havde købt sådan et sæt hvis det var solgt i Aldi....lidt kejserens nye klær over det, ikke??

Anmeld

19. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

Ok....så bare lige du skrev og tænkte du ville blive ked af sådan et gummisvedsæt-griner

- Også derfor jeg hoppede fra i første omgang, det var ikke det jeg troede det var... men sikkert lækkert nok...

Knus Pia.

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

- Også derfor jeg hoppede fra i første omgang, det var ikke det jeg troede det var... men sikkert lækkert nok...

Knus Pia.

For mig er gummitøj ikke lækkert, eller i hvert fald ikke rart for børnene...mon ikke her mest sælges pga mærket...

Anmeld

19. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

For mig er gummitøj ikke lækkert, eller i hvert fald ikke rart for børnene...mon ikke her mest sælges pga mærket...

Gummitøj skulle ellers være enormt lækkert på andre områder *GGG* nej pjat.... - kender slet ikke det regntøj så skal ikke kunne sige det...

Men ved at rengtøj helst skal være åndbart...

Anmeld

19. januar 2009

HelenaS

Eva skriver:

Måake skulle man tage den mening om molos regntøj et andet sted istedet for at spolere en salgstråd.
Lidt træls at få skudt i skoene at man køber kun pga mærket. Har du prøvet dette regntøj?

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

HelenaS skriver:

Måake skulle man tage den mening om molos regntøj et andet sted istedet for at spolere en salgstråd.
Lidt træls at få skudt i skoene at man køber kun pga mærket. Har du prøvet dette regntøj?

Men da også skidt at købe noget man tror er godt når det er lavet af gummi, ikke...ja, jeg har rørt ved det, men ville som sagt aldrig putte det på mine børn...og grimt, det er det i min verden, men smag og behag.

Anmeld

19. januar 2009

Pia.

Nu søgte jeg lige på dette sæt regntøj på nettet der står at sættet er åndbart....

Bare lige til orientering... er sikker på det er et lækkert sæt for nogen og andre heller vil have noget andet...

Knus Pia...

Anmeld

20. januar 2009

Mca<3

Da mine børn var små brugte jeg noget lignede det hed bare abeko ...
Det var rigtigt lækkert og ungerne var glade for det .. De var ikke fugtige af sved el noget andet ligemeget hvor mange timer de havde haft det på ... Og det var af en tynd dejlig kvalitet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.