Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camilla_a skriver: Hahaha Så langsom er jeg! Men så hedder du noget andet nu?
Hahaha Så langsom er jeg! Men så hedder du noget andet nu?
ja manden opdaterede computeren... også forsvandt mit auto log ind.. og jeg kunne ikke huske koden...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kravlenissen10-12-10 skriver: ja manden opdaterede computeren... også forsvandt mit auto log ind.. og jeg kunne ikke huske koden...
Nåh okay, så er det ikke fordi jeg blevet senil
Camilla_a skriver: Nåh okay, så er det ikke fordi jeg blevet senil
hehe nej nej heldigvis ikke... det ville da være trist
-Sigrid- skriver: Nemlig Da jeg var 6+4 kunne jeg ikke passe mine BH'er længere?! Og han elsker, at jeg nu bliver nød til at rende rundt uden BH'en på Jeg skulle kun se en reklame for at tude Om panik :O Det er frygtelig!
Nemlig
Da jeg var 6+4 kunne jeg ikke passe mine BH'er længere?! Og han elsker, at jeg nu bliver nød til at rende rundt uden BH'en på
Jeg skulle kun se en reklame for at tude Om panik :O Det er frygtelig!
orr ja... også når brysterne blev så ømme at han knap må kigge på dem... så syntes de fyre ikke det er sååå sjovt længer med store bryster...
hej (;
jeg bor i esbjerg..
kommer fra sjælland, men er flyttet her til da min kæreste er her fra!
får en lille baby til jul (;
kunne også godt tænke mig at få nogle veninder
Timmner skriver: hej (; jeg bor i esbjerg.. kommer fra sjælland, men er flyttet her til da min kæreste er her fra! får en lille baby til jul (; kunne også godt tænke mig at få nogle veninder
hvor fantastisk... stort tillykke...
hvor længe har du boet i esbjerg..?
Hej
jeg er også fra Esbjerg..Jeg hedder Rikke, jeg er 23 år og har sammer med min kæreste Isabel der fylder 2 år her til august..
Ja lige siden januar så er bare glad for at være her.
det er super dejligt at prøve noget nyt..
Mandal skriver: Hej jeg er også fra Esbjerg..Jeg hedder Rikke, jeg er 23 år og har sammer med min kæreste Isabel der fylder 2 år her til august..
hej Rikke..
uha en lækker alder... fuld af spilober og opdagelse...
Timmner skriver: Ja lige siden januar så er bare glad for at være her. det er super dejligt at prøve noget nyt..
så er det da også en lækker start på et nyt kapitel med en ny by og en lille baby...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128