nogle fra Esbjerg og omegen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

-Sigrid-

Kravlenissen10-12-10 skriver:

hold da op..  det blir da spændende så.. hehe

men det siges jo også det er nemmer med Tvilling...

hvor længe har i været sammen...?

Vi har boet sammen i godt et år

Kunne godt nøjes med én i første omgang Be' om! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Sabine...!

-Sigrid- skriver:

Vi har boet sammen i godt et år

Kunne godt nøjes med én i første omgang Be' om! 

hehe kan jeg godt forstå... vi var også ved at gå i panik da lægen her anden gang snakkede om at min livmor var så stor at hun altså var i tvivl...  

Anmeld

25. maj 2011

-Sigrid-

hehe kan jeg godt forstå... vi var også ved at gå i panik da lægen her anden gang snakkede om at min livmor var så stor at hun altså var i tvivl...  

Uh... Tvillinger er dejlige, men at få dem selv er noget af en opgave

Er du glad for det var falsk alarm?

Anmeld

25. maj 2011

Sabine...!

-Sigrid- skriver:

Uh... Tvillinger er dejlige, men at få dem selv er noget af en opgave

Er du glad for det var falsk alarm?

hehe havde der været 2 jamen så havde vi taget det med... og vil da gerne ha flere børn.. og tvillinger ville heller ikke ha gjort mig noget...

men når jeg ser tilbage på at Fraya de første 3 mdr. havde kolik så er jeg glad for der ikke var 2

Anmeld

25. maj 2011

-Sigrid-

hehe havde der været 2 jamen så havde vi taget det med... og vil da gerne ha flere børn.. og tvillinger ville heller ikke ha gjort mig noget...

men når jeg ser tilbage på at Fraya de første 3 mdr. havde kolik så er jeg glad for der ikke var 2

Ej hvor træls  

Ja, et barn mere tager man med, men min kæreste håber på to :O Tanken alene skræmmer mig 

Anmeld

25. maj 2011

6800

søger veninder/ venne par i Esbjerg og omegen...

gerne nogle med små børn men bestemt ikke en nødvendighed..

Jeg hedder Sabine er 23 år gammel...

har 2 fantastiske børn.. Noah på 3½ og Fraya på 6 mdr.

da jeg var gravid med Fraya glæd manden og jeg lidt væk fra vores fælles venner...

og det har resulteret i at han faktisk ikke rigtig har nogle kammerater mere...

så nu tænkte jeg at jeg ville prøve at søge her inde efter par som vi måske kunne ha noget til fælles med... så vi kan få en omgangs kreds igen... hvor min mand ikke føler at han er omgivet af kvinder...

Hejsa jeg bor i varde med min mand og vores skønne datter på knap 7 måneder....kender det kun alt for godt, det med at vennerne glider væk....

Anmeld

25. maj 2011

Sabine...!

-Sigrid- skriver:

Ej hvor træls  

Ja, et barn mere tager man med, men min kæreste håber på to :O Tanken alene skræmmer mig 

tror nok også jeg var blevet lidt skræmt hvis han lige frem havde håbet på det... hehe... men ja på den anden side hvis han gerne vil ha 2 børn så det overstået på en gang... også behøver han ikke ha en homon bombe kæreste mere end en gang..  så på den side kan jeg godt se det praktiske i det haha

Anmeld

25. maj 2011

-Sigrid-

tror nok også jeg var blevet lidt skræmt hvis han lige frem havde håbet på det... hehe... men ja på den anden side hvis han gerne vil ha 2 børn så det overstået på en gang... også behøver han ikke ha en homon bombe kæreste mere end en gang..  så på den side kan jeg godt se det praktiske i det haha

Haha jah, men jeg har det indtryk at han elsker at jeg er en hormonbombe - og skuffet over at jeg ikke kaster op så han kan holde mit hoved

Anmeld

25. maj 2011

Sabine...!

6800 skriver:

Hejsa jeg bor i varde med min mand og vores skønne datter på knap 7 måneder....kender det kun alt for godt, det med at vennerne glider væk....

det var jo heller ikke fordi varde er så langt væk...

hva hedder jeres datter...?

Anmeld

25. maj 2011

6800

det var jo heller ikke fordi varde er så langt væk...

hva hedder jeres datter...?

hun hedder Madicken...og er en dejlig krudtugle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.