Redebygger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

akskovmose

Sanne og Nicklas skriver:

Nej puha bolig tiderne er ikke hva de har været.

Vi kiggede også på grund for 2 år siden, men den vi gerne ville have kunne så ikke lade sig gør. men så for 1 år siden kom min mands farmor og farfar på plejehjem og vi overtog så deres lejlighed som vi brugte hele sommeren på at sætte i stand og nu mangler vi ikke så meget mere.

Men vi bor biligt da det er min mands forældre som ejer ejendommen og bor i lejligheden neden under os.

Og hvor er den bare fed den uro du har lavet

Tak for det  Er også selv blevet ret tilfreds med den.. 

Vi har også løbende gennem de sidste 7 år sat huset i stand, og er så godt som færdig, der er desværre bare INGEN muligheder for at få et par ekstra børneværelser ind, alle m2 er udnyttet fuldt ud.. Men hva vi klemmer ballerne sammen og kan sikkert godt være her alligevel.. Børnene tager absolut ingen skade af at dele værelse nu.. Det er først om nogle år når vores ældste bliver ældre det kan blive lidt problematisk.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Nynne88

Det kan jeg godt forstå, vi har heller ikke fået sat farve på, da vi jo stadig ikke kender kønnet.

Men det er blevet tømt og vi er ved at få malet færdig så vi kan tegne en fin tegning på væggen skal bare lige finde ud hvad der skal tegnes.

Nicklas har Mqueen på sit værelse

Det lyder også hyggeligt . Vores lille fis skal være i vores værelse, så der bliver ikke så meget "børneværelse" at indrette. Men hyggeligt - det skal han have det  

Anmeld

31. maj 2011

SaNiNa

akskovmose skriver:

Tak for det  Er også selv blevet ret tilfreds med den.. 

Vi har også løbende gennem de sidste 7 år sat huset i stand, og er så godt som færdig, der er desværre bare INGEN muligheder for at få et par ekstra børneværelser ind, alle m2 er udnyttet fuldt ud.. Men hva vi klemmer ballerne sammen og kan sikkert godt være her alligevel.. Børnene tager absolut ingen skade af at dele værelse nu.. Det er først om nogle år når vores ældste bliver ældre det kan blive lidt problematisk.. 

Så længe de er små sker der ikke noget ved det. Store børn kan som sådan også dele værelse, men de syntes jo nok bare ikke de har privat liv nok.

Anmeld

31. maj 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Det lyder også hyggeligt . Vores lille fis skal være i vores værelse, så der bliver ikke så meget "børneværelse" at indrette. Men hyggeligt - det skal han have det  

Nicklas sov også i vores værelse det første år da vi ikke hvade et værelse til ham. nu har han eget værelse men kommer så ud til os midt på natten for at sove nogle dag tidliger end andre.

Syntes også det var rart at have ham så tæt på det første år

Anmeld

31. maj 2011

Nynne88

Nicklas sov også i vores værelse det første år da vi ikke hvade et værelse til ham. nu har han eget værelse men kommer så ud til os midt på natten for at sove nogle dag tidliger end andre.

Syntes også det var rart at have ham så tæt på det første år

Ja det kommer jeg helt sikkert også til at nyde - værelset ville sikkert bare stå tomt . Hvornår havde i så behov for at flytte? Vi bor i en 3 værelses på 100 kvm, men værelserne er tosset fordelt. Men vi burde jo have plads til at være to voksne og en baby indtil han er en del større.

Anmeld

31. maj 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Ja det kommer jeg helt sikkert også til at nyde - værelset ville sikkert bare stå tomt . Hvornår havde i så behov for at flytte? Vi bor i en 3 værelses på 100 kvm, men værelserne er tosset fordelt. Men vi burde jo have plads til at være to voksne og en baby indtil han er en del større.

Vi ville gerne have været flyttet før da vores lejlighed virkelig var dårlig indrette for at komme på køkknet og badeværelse skulle man i gennem det ene værelse vi hvade.

Men vi flyttede først da Nicklas var 1 år da min mands farmor og farfar flyttede på plejehjem og vi overtog så deres lejlighed så nu bor vi billigt med barnepige i stuen( det er farmor og farfar som ejer ejendommen)

Nu har vi to stuer 2 værelser og en havestue som vi så bruger som soveværelse hvilket fungere rigtig godt. Og så har vi fået en have vi kan være i og en masse legetøj som kommunen stiller til rådighed da farmor er dp´er

Anmeld

31. maj 2011

Nynne88

Vi ville gerne have været flyttet før da vores lejlighed virkelig var dårlig indrette for at komme på køkknet og badeværelse skulle man i gennem det ene værelse vi hvade.

Men vi flyttede først da Nicklas var 1 år da min mands farmor og farfar flyttede på plejehjem og vi overtog så deres lejlighed så nu bor vi billigt med barnepige i stuen( det er farmor og farfar som ejer ejendommen)

Nu har vi to stuer 2 værelser og en havestue som vi så bruger som soveværelse hvilket fungere rigtig godt. Og så har vi fået en have vi kan være i og en masse legetøj som kommunen stiller til rådighed da farmor er dp´er

Det lyder da rigtig dejligt

Anmeld

31. maj 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Det lyder da rigtig dejligt

Ja det er rigtig dejligt.

Og Nicklas nyder at have fået en have at være i han bliver stiktosset de dage det ikke er vejr til at være ude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.