Redebygger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.948 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

SaNiNa

Er jeres indre redebygger også begyndt at komme frem i jer?

I weekenden skal vi have ryddet det værelse den lille skal have så vi kan få tegnet nogle fine tegninger og gjort plads til puslebordet kan komme derind (Nicklas bliver jo ikke skiftet så tit mere) og stå.

Sengen står allerede derinde da Nicklas har fået ny fin seng.

men alle vores ragelse fylder og der skal lige males lidt paneler færdig som vi ikke fik gjort da vi flyttede ind sidste år.

Der skal jo desværre ikke købes så meget men lidt nyt skal der jo være til den lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

heisamig

Uha jeg synes sagtens jeg kan mærke det. Jeg har netop ordnet den lilles seng, sengetøj og tøj, sorteret størrelser og omrokeret i kommoden for gud ved hvilken gang. Hvor bliver man fjollet, det hele skal være så perfekt. Jeg hygger mig meget med at gå og vaske det hele og ordne og gøre ved. Vi fik i torsdags købt det sidste ind i babysam, så nu mangler vi bare ting i matas - ellers er vi totalt ready. Og så har jeg netop fået familievuggen ned fra loftet og vasket ned, så nu mangler jeg bare at sy sengerand til vugge og seng

Anmeld

25. maj 2011

SaNiNa

heisamig skriver:

Uha jeg synes sagtens jeg kan mærke det. Jeg har netop ordnet den lilles seng, sengetøj og tøj, sorteret størrelser og omrokeret i kommoden for gud ved hvilken gang. Hvor bliver man fjollet, det hele skal være så perfekt. Jeg hygger mig meget med at gå og vaske det hele og ordne og gøre ved. Vi fik i torsdags købt det sidste ind i babysam, så nu mangler vi bare ting i matas - ellers er vi totalt ready. Og så har jeg netop fået familievuggen ned fra loftet og vasket ned, så nu mangler jeg bare at sy sengerand til vugge og seng

Kan tydelig huske fra sidste hvor mange gange der blev rykket rund, vi boede i en 2 værelse det første år af Nicklas liv så det var jo med at finde den bedste løsning.

Nu har de begge to egne værelse og mor og far har måtte ryke sengen ud i havestuen hvilket også er fit nok for syntes det er rart at have deres ting på værelsene og vi ikke alle skal sove i samme rum igen.

Anmeld

25. maj 2011

heisamig

Vi bor også i en 2-værelses, så det er med at finde de smarte løsninger som du siger... der må jo bare rykkes om, når man finder bedre løsninger tænker jeg

Anmeld

25. maj 2011

Happiness

Ihh hvor jeg kender det.

Har også indrettet stuen anderledes, og gjort andre ting færdige i lejligheden, så alt er klar til den lille kommer til verden

Og her er det også en 2 værelset, men har så indrettet et hjørne til den lille. Hængt elefanter op og rigtigt nusset om det

Det er nemlig så hyggeligt at gå og gøre klar. Manfler stadig at vaske et par vaske af hans tøj og stofklude, men ellers er alt efterhånden klar og parat

Anmeld

30. maj 2011

Nynne88

Jov tak - jeg kan sagtens mærke mit redebygger instinkt . Meeeen jeg (og manden) har lovet os selv at vi først begynder i vores sommerferie. Jeg har lige to vigtige eksamener på mit studie som kræver meget opmærksomhed , men derefter så begynder vi så småt. Har købt lidt tøj og sådan - for jeg har ikke kunne dy mig helt

Anmeld

30. maj 2011

SaNiNa

Happiness skriver:

Ihh hvor jeg kender det.

Har også indrettet stuen anderledes, og gjort andre ting færdige i lejligheden, så alt er klar til den lille kommer til verden

Og her er det også en 2 værelset, men har så indrettet et hjørne til den lille. Hængt elefanter op og rigtigt nusset om det

Det er nemlig så hyggeligt at gå og gøre klar. Manfler stadig at vaske et par vaske af hans tøj og stofklude, men ellers er alt efterhånden klar og parat

Må sige jeg er glad for vi ikke bor i en to værelse mere.

I weekende har vi fået tømt værelse for divers lover og ragelse og er nu ved at få malet fodlister.

fave ved vi jo ikke endnu da vi ikke kender kønnet

Anmeld

30. maj 2011

akskovmose

Jo her er redebyggeren kommet frem, ALT ALT for tideligt syntes jeg, terminen er sat d. 30/9 ell. 3/10, men hvis jordemoderen og lægen holder ved deres ord, skal jeg sættes igang i uge 38/39, nu må vi se.. 

Vi bor i et lille hus på ca 125 m2 og har kun 2 børneværelser, og venter barn nr. 4, så der er lidt stratetisk der skal gå op.. Huset er dog til salg, men der er ikke rigtig gang i hussalget herude, desværre.. Det kunne ellers være fantastisk at få solgt vores lille hus inden den lille gut melder sin ankomst..  Nu får vi se der er jo tid endnu (tvivler dog lidt)

Der er nogenlunde styr på babytøj, barnevogn, autostol osv osv.. fundet klar til at blive vasket når vi kommer lidt tættere på.

Har lige fået arrangeret i dag, at vi kan have babysengen på soveværelset, den er nu dog ikke kommet ned 

Jeg har lavet min første babyting for et par uger siden, en babyuro til over puslebordet..

Annette - som går rundt med halm i munden det meste af tiden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2011

SaNiNa

akskovmose skriver:

Jo her er redebyggeren kommet frem, ALT ALT for tideligt syntes jeg, terminen er sat d. 30/9 ell. 3/10, men hvis jordemoderen og lægen holder ved deres ord, skal jeg sættes igang i uge 38/39, nu må vi se.. 

Vi bor i et lille hus på ca 125 m2 og har kun 2 børneværelser, og venter barn nr. 4, så der er lidt stratetisk der skal gå op.. Huset er dog til salg, men der er ikke rigtig gang i hussalget herude, desværre.. Det kunne ellers være fantastisk at få solgt vores lille hus inden den lille gut melder sin ankomst..  Nu får vi se der er jo tid endnu (tvivler dog lidt)

Der er nogenlunde styr på babytøj, barnevogn, autostol osv osv.. fundet klar til at blive vasket når vi kommer lidt tættere på.

Har lige fået arrangeret i dag, at vi kan have babysengen på soveværelset, den er nu dog ikke kommet ned 

Jeg har lavet min første babyting for et par uger siden, en babyuro til over puslebordet..

Annette - som går rundt med halm i munden det meste af tiden 

Nej puha bolig tiderne er ikke hva de har været.

Vi kiggede også på grund for 2 år siden, men den vi gerne ville have kunne så ikke lade sig gør. men så for 1 år siden kom min mands farmor og farfar på plejehjem og vi overtog så deres lejlighed som vi brugte hele sommeren på at sætte i stand og nu mangler vi ikke så meget mere.

Men vi bor biligt da det er min mands forældre som ejer ejendommen og bor i lejligheden neden under os.

Og hvor er den bare fed den uro du har lavet

Anmeld

31. maj 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Jov tak - jeg kan sagtens mærke mit redebygger instinkt . Meeeen jeg (og manden) har lovet os selv at vi først begynder i vores sommerferie. Jeg har lige to vigtige eksamener på mit studie som kræver meget opmærksomhed , men derefter så begynder vi så småt. Har købt lidt tøj og sådan - for jeg har ikke kunne dy mig helt

Det kan jeg godt forstå, vi har heller ikke fået sat farve på, da vi jo stadig ikke kender kønnet.

Men det er blevet tømt og vi er ved at få malet færdig så vi kan tegne en fin tegning på væggen skal bare lige finde ud hvad der skal tegnes.

Nicklas har Mqueen på sit værelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.