nogen der har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

ChatH

en god opskrift på hjemmelavet is, uden is maskine???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Karo

Jeg har en hel bog derhjemme

Anmeld

25. maj 2011

Skouboe

Rune laver den mest fantastiske is...hvilken slags vil du gerne lave?

Anmeld

25. maj 2011

ChatH

uhh altså i er bare hurtige

Jamen vi skal holde fødselsdag her d. 25 juni og ville lave en is og pynte den som en kage da manden ikke er til så meget kage når det er varmt. 

så kom endelig med nogen ideer

Anmeld

25. maj 2011

<3

Har ikke selv prøvet men så vidt jeg har forstået det er tricket at man rører rundt i isen hver 10 min indtil den er frosset igennem... Men det kan de andre sikkert fortælle meget mere om

Anmeld

25. maj 2011

Skouboe

Manden siger at du laver en god råcreme (piskefløde/æggeblommer/sukker), tilsætter hvad du nu vil have af smag og putter den i fryseren. Når den har stået et par timer og er blevet stiv, lægger du film henover så det slutter helt tæt - på den måde undgår du iskrystaller.

Vi bruger fx nutella til chokolade is (og chokoladestykker) og til jordbær is koger i jordbærrene med sukker til jordbærgrød inden vi putter dem i, så kommer der meget mere smag.

Anmeld

25. maj 2011

KWL

Jeg laver den som Pernille siger. Vores favorit er Daim.

Knus nogle Daim - gerne rigeligt. Det må gerne være lidt grov og put det i isen. UHM

Jeg laver nogle gange en nødde bund til. det er super godt. Skrive hvis du vil vide mere.

Pistaice er også godt.

Anmeld

25. maj 2011

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Manden siger at du laver en god råcreme (piskefløde/æggeblommer/sukker), tilsætter hvad du nu vil have af smag og putter den i fryseren. Når den har stået et par timer og er blevet stiv, lægger du film henover så det slutter helt tæt - på den måde undgår du iskrystaller.

Vi bruger fx nutella til chokolade is (og chokoladestykker) og til jordbær is koger i jordbærrene med sukker til jordbærgrød inden vi putter dem i, så kommer der meget mere smag.

Uhmmm....... Nu har jeg bare heeelt vildt lyst til hjemmelavet is!

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

Jeg laver sådan en der hedder.. øhhh. semifredi eller sådan noget... som ikke direkte er en is, men stort set.. den er MEEEEGA god! Og skide nem at lave...

Jeg plejer at lave den i en springform, en af dem hvor der bliver hul i midten... og så når den bliver vendt ud på et fad kommer der friske bær ind i hulleti midten og rundt om... gggguuuuufffff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.