Havde vagtlæge i nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Bondepigen

det lyder bare ikke sjovt  -- falsk strubehoste, det har vi ikke prøvet ...

er det fordi du bor på frb at vagtlægen kommer hjem til en?

Hvis jeg siger til vagtlægen at det er umuligt at komme til dem, så kommer de som regel ud. Men så risikerer man bare at skulle vente længere end hvis man tager derhen.

Nogle tilbyder selv at komme, da de synes det er synd at skulle afsted med et sygt barn der har det rigtig skidt. Men hvis det evt kunne kræve mere end bare et kig, vil de selvfølgelig have at man kommer derind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

<3

Bondepigen skriver:

Nej det er jo det. Når ungerne er syge, så sover man altså bare ikke dybt!

Håber det er ovre med den slemme hoste for nu! Og forhåbentligt for altid. Håber da ikke han skal igennem sådan en tur igen! Får han astmaspray?

Ja det er jo det... Og nej han har intet med åndedrættet ellers...

Anmeld

25. maj 2011

<3

Bondepigen skriver:

Hvis jeg siger til vagtlægen at det er umuligt at komme til dem, så kommer de som regel ud. Men så risikerer man bare at skulle vente længere end hvis man tager derhen.

Nogle tilbyder selv at komme, da de synes det er synd at skulle afsted med et sygt barn der har det rigtig skidt. Men hvis det evt kunne kræve mere end bare et kig, vil de selvfølgelig have at man kommer derind.

Ja de sender også videre hvis er. For meste allerede over telefonen...

Dejligt at de tager hensyn

Anmeld

25. maj 2011

Bondepigen

Kirle skriver:

Ja det er jo det... Og nej han har intet med åndedrættet ellers...

Ok. Emma havde jo astmatisk bronkitis da hun var omk et års tid, og stadig en smule sidste vinter, så vi havde jo en astmaspray, som vi gav hende sammen med frisk luft... og så gav vi hende det fast efter den tur der, i et par uger... Og hun har heldigvis ikke haft det siden, og håber heller ikke hun får det igen!

Men hvor var jeg glad for den spray på det tidspunkt!

Anmeld

25. maj 2011

Bondepigen

Kirle skriver:

Ja de sender også videre hvis er. For meste allerede over telefonen...

Dejligt at de tager hensyn

Ja det er rart. Det er heldigvis ikke alle vagtlæger, der er nogle skiderikker. De to jeg talte med i går var i hvert fald osse rigtig søde!

Anmeld

25. maj 2011

Laulund87

Puha God bedring til ham!

Anmeld

25. maj 2011

<3

Bondepigen skriver:

Ja det er rart. Det er heldigvis ikke alle vagtlæger, der er nogle skiderikker. De to jeg talte med i går var i hvert fald osse rigtig søde!

Ja det kan jeg da godt forstå. Nej Tjalfe er meget sund og rask borset fra vira og infektioner heldigvis ingen allergi eller lign.

Anmeld

25. maj 2011

<3

Laulund87 skriver:

Puha God bedring til ham!

Tak søde. Knus!

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

Øv ha da Stakkels Tjalfe... men godt at han trods alt er ved godt mod!!!

God bedring med ham!

Anmeld

25. maj 2011

Lilac

åh, god bedring med ham! Håber han snart er oppe på dupperne igen, men det må da have været af en forskrækkelse!! Hvor er det godt de er så hurtige til at reagere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.