Til Tjalfe! Han har gået og hostet som en bil i tomgang den sidste uge også virkede han virkelig træt i mandags så vi besluttede os for at give ham en fridag/mordag
Så i nat vågnede drengen pludseligt og kunne ikke hoste og kunne ikke trække vejret uden en isende hiven efter vejret! Så moren her gik lidt i panik! Så ringede til vagtlægen og de kom nærmest med det samme!Åbnede vinduet hvis det var falsk strubehoste men alle tricksne virkede bare ikke!
Det var en meget sød færøsk læge som Tjalfe ikke kunne forstå men det kunne jeg som straks tjekkede hans iltindhold! Det var h e l d i g v i s fint også lyttede han på lunger og tilsidst strubehovedet og sørme så var det det!
Så nu er jeg hjemme med en søløve af kaliber! Hold da hvor har han det ikke godt.
Hvis han får feber i løbet af dagen vil vores egen læge se ham til en akut tid (eftermiddagskonsultation)!
Er ret ked af det og Tjalfe klarer det bare så flot! Han går ikke i panik når han ikke kan få vejret eller over det konstante pivende åndedræt! Og er så dejlig fræk og påhitsom på trods! 
Hilsner fra en meget træt og forvirret mor for jeg troede at falsk strubehoste var for små børn...? Tydeligt ikke.
Anmeld