Teste før tid.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Anonym trådstarter

Venter stadig på den da min mens skulle havde været kommet men som vi håber ikke kommer..

Det er her på fredag men tiden føltes lang

Hvor stor er chancen for en test idag ville vise posigtiv vis der ellers er noget..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Fru Aagaard

Altså jeg testede en dag før forventet mens, altså i 3+6 - og den var positiv

Men, de siger jo det bedst og vente til man er en dag ovre, for bliver den fx negativ, kan man ikke stole på resultatet 100%..

Held og lykke

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Altså jeg testede en dag før forventet mens, altså i 3+6 - og den var positiv

Men, de siger jo det bedst og vente til man er en dag ovre, for bliver den fx negativ, kan man ikke stole på resultatet 100%..

Held og lykke

Tak

Er bare så utålmodig og har så mange brystspændinger men tør næsten ikke teste da jeg er nervøs for den skal vise negativ

Selv om jeg den sidste uge har haft brystsåændinger og uro i maven, de sidste 3 dage har jeg så døjet med træthed og hovedpine der bare ikke vil forsvinde

Vil der mon være et svar idag selv om det er 2 dage før forventet mens

Anmeld

25. maj 2011

mortilfreja

Anonym skriver:

Venter stadig på den da min mens skulle havde været kommet men som vi håber ikke kommer..

Det er her på fredag men tiden føltes lang

Hvor stor er chancen for en test idag ville vise posigtiv vis der ellers er noget..?

Hvornår skulle du (ikke) have mens???

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Hvornår skulle du (ikke) have mens???

D. 27

Anmeld

25. maj 2011

mortilfreja

Anonym skriver:

D. 27

Du kan godt teste i dag.. min blev positiv 2 dage før men hvis du kan styre nysgerrigheden så vent til den dag du skal have mens

krydser for at den er der

Anmeld

25. maj 2011

bobbles

altså hvis du er gravid så kan du godt teste idag hvis du skulle have test dag her om 2 dage..

Anmeld

25. maj 2011

Tina2

Med min søn kunne jeg teste positiv 4 dage FØR forventet mens. Her sidste gang kunne jeg ikke teste positiv før på dagen for forventet mens....

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Du kan godt teste i dag.. min blev positiv 2 dage før men hvis du kan styre nysgerrigheden så vent til den dag du skal have mens

krydser for at den er der

Tak

Jeg tror jeg tager en test idag og håber på den viser noget vis ikke må jeg vente nogle dage om se om den uønskede mens forhåbentelig ikke kommer

Anmeld

25. maj 2011

mortilfreja

Anonym skriver:

Tak

Jeg tror jeg tager en test idag og håber på den viser noget vis ikke må jeg vente nogle dage om se om den uønskede mens forhåbentelig ikke kommer

Spændende  Opdaterer du her når du har testet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.