det er mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. maj 2011

Heidimed lea

vil bare skriveSUPER FLOT GÅET  SIKKE ET SKRIDT DU HAR TAGET  hatten af for dig kvinde at du står frem ikke mindst over for manden flot.     

håber ikke at der ligger for meget andet bag købetrangen... hvis der gør håber jeg at du har nogen og snakke med

knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Mormilla

CamillaRH skriver:

de er de stort set alle sammen

Okay glæder mig til at se det

Vil da os lige sige at det er flot at du har sagt det til din mand. Men det er meget flottere at du har klippet dit dankort!!!  Dert er sku ikke nemt!!!

Anmeld

25. maj 2011

ulleby

Super godt gået - sender dig et

Anmeld

25. maj 2011

Tropez

CamillaRH skriver:

Hej tøser.

Ja, det er mig som oprettede den tideliger debat

https://www.baby.dk/debat/110488pi1/ordet-er-frit/har-brugt-34-000-kr-kun-paa-toej-til-mit-barn-.aspx

jeg er så flov over det, men kan ligeså godt få det ud..

jeg har klippede mit dankort i stykker og har fået snakkede med min mand, og fortalt ham alt, kunne simpelthen ikke holde tårene tilbage, da jeg bare synes det var så pinligt, at idrømme det hele, og lægge kortene på bordet. afslører at Malik ha' en masse tøj som han intet aner om. Han trøstede mig, og sagde derefter ´" det skal vi nok klare" puh, er så lettede nu..

Min mand har nu min nem ide - så har ingen adgang til mine konti mere.. valgte at beholde kasse krediten, så man altid har den, når den engang er færdig betalt. hvis man står og mangler noget lidt større.

er rigtig stolt af mig, og synes det er et stort skridt i den rigtige retning..

TUSIND TAK, FOR ALT JERES STØTTE OG RÅD!  

det har virkelig været grunden til at jeg tog det store skridt idag.. Tak af hele hjertet... Er så lettede..

Jeg har fundet noget af tøjet frem(som endnu en start) som jeg gerne vil sælge.

Så det kommer her ...

( har oprettede en ny salgs tråd, da det bliver lidt forriverne i denne)

Hold op hvor er det fedt at høre, stort tillykke til dig, kan godt forstå du er stolt, og jeg håber virkeligt at det kommer til at gå godt fremover 

Anmeld

25. maj 2011

MaliksMor

Heidimed lea skriver:

vil bare skriveSUPER FLOT GÅET  SIKKE ET SKRIDT DU HAR TAGET  hatten af for dig kvinde at du står frem ikke mindst over for manden flot.    

håber ikke at der ligger for meget andet bag købetrangen... hvis der gør håber jeg at du har nogen og snakke med

knus Heidi

Tusind tak

der var en som regnede ud hvad mit forbrug på tøj til lillemanden, ville blive på et år. og det fik mig sku lige til at tage mig sammen.. er så lettede..

- tror ikke der lægger andet bag, end kedsomhed også bare det at jeg elsker at shoppe, og virkelig har svært ved at styrer det når jeg førest går igang.

Anmeld

25. maj 2011

MaliksMor

Mormilla skriver:

Okay glæder mig til at se det

Vil da os lige sige at det er flot at du har sagt det til din mand. Men det er meget flottere at du har klippet dit dankort!!!  Dert er sku ikke nemt!!!

Jeg skal nok lige skrive til dig..

- jeg synes det var endnu værre at skulle fortælle manden, at der nok kommer 4-5 pakker mere i denne uge, og at malik har en masse tøj som han intet aner om. men, samtidige også utrolig så lettede jeg blev - efter det blev sagt.

dankortede, klippede jeg i stykker imens jeg tud brølede.. det er bare et nederlag, at man ikke har styr på det økonomisk..

og TUSIND TAK

Anmeld

25. maj 2011

MaliksMor

ulleby skriver:

Super godt gået - sender dig et

sender to tilbage for beskeden

- mange tak

Anmeld

25. maj 2011

MaliksMor

Tropez skriver:

Hold op hvor er det fedt at høre, stort tillykke til dig, kan godt forstå du er stolt, og jeg håber virkeligt at det kommer til at gå godt fremover 

tusind tak

Anmeld

25. maj 2011

Mormilla

CamillaRH skriver:

Jeg skal nok lige skrive til dig..

- jeg synes det var endnu værre at skulle fortælle manden, at der nok kommer 4-5 pakker mere i denne uge, og at malik har en masse tøj som han intet aner om. men, samtidige også utrolig så lettede jeg blev - efter det blev sagt.

dankortede, klippede jeg i stykker imens jeg tud brølede.. det er bare et nederlag, at man ikke har styr på det økonomisk..

og TUSIND TAK

Men nu er det jo ved at gå den rigtige vej nu hvor du har fået det sagt. Så du er jo ved at få styr på det igen

Anmeld

25. maj 2011

Troldemommi

ville bare sige rigtig godt gået, det har helt sikkert været meget svært for dig at fortælle om det og klippe dit dankort over, så held og lykke med projektet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.