Nu skal det være (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

LilyMarleen

Den lykkelige skriver:

Jeg har lige tabt 7,5 kg på halvanden måned med madlog  Kan varmt anbefale det..

Til TS:
Jeg skal tabe 28 kg endnu.. vejer 98.. men var oppe på 105,5 halvanden måned efter fødslen..  Men de første 7,5 er bare gået så hurtigt af..
Men kender det godt.. har de der 28 kg endnu.. og nogle dage virker det bare som en uendelig kamp mod kg.. en kamp jeg aldrig vinder..  men man må jo bare forsætte så godt man kan..

Ja jeg har været på madlog før, men ville ikke betale for det. Men jeg blev nød til at bøje mig i støvet. Og indbetale de skide penge. For bagefter at få at vide at madital er gratis. jeg får aldrig styr på det ellers. Min søn er lige startet i dagpleje. Så jeg har rig mulighed for at gå op i hvad jeg spiser. Det må jo blive en eller anden form for konkurence for mig. Så har jeg det at gå op i og tjek til, så det ikke løber løbsk. Jeg har også vejet 105 for nogen år tilbage. Jeg blev single, tabte mig 25kg. Også har jeg så taget 12 på igen i løbet af min graviditet og barsel. Men jeg skal ned på -25kg for sådan at blive rigtig glad. Har også planer om at få nye bryster. Det vil jeg da helst hvis jeg har en pæn krop. Ellers kan det være lige meget.

Go kamp til dig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Den lykkelige

LilyMarleen skriver:

Ja jeg har været på madlog før, men ville ikke betale for det. Men jeg blev nød til at bøje mig i støvet. Og indbetale de skide penge. For bagefter at få at vide at madital er gratis. jeg får aldrig styr på det ellers. Min søn er lige startet i dagpleje. Så jeg har rig mulighed for at gå op i hvad jeg spiser. Det må jo blive en eller anden form for konkurence for mig. Så har jeg det at gå op i og tjek til, så det ikke løber løbsk. Jeg har også vejet 105 for nogen år tilbage. Jeg blev single, tabte mig 25kg. Også har jeg så taget 12 på igen i løbet af min graviditet og barsel. Men jeg skal ned på -25kg for sådan at blive rigtig glad. Har også planer om at få nye bryster. Det vil jeg da helst hvis jeg har en pæn krop. Ellers kan det være lige meget.

Go kamp til dig også

Ja det er lidt surt hvis det andet er gratis.. men jo ikke sååå mange penge igen.. Og jeg har tidligere været på madlog.. så de penge er givet godt ud..

Det lyder præcis som mig.. jeg skal også have lavet bryster når jeg har tabt mig.. Men ja man skal jo lige have kroppen til det.. Men de siger også de ikke operere på overvægtige og hvis man skal tabe mere end 5 kg.. for så bliver det et anderledes resultat.. Så jeg må også vente til jeg er i mål..  

Håber det lykkes for dig!

Anmeld

31. maj 2011

Halbschön

Hej søde..
Yep,jeg er også igang... Men har en masse at se til derhjemme for tiden, så overskuddet er der ganske enkelt ikke for tiden, hvilket gør det rigtigt svært at tage sig sammen..
Men jeg vejer lige pt 110kg(har tabt mig 5kg den seneste lille måned).. Så der skal også ryge 40-45kg...

Held og lykke med det hele. .

Anmeld

31. maj 2011

Rikkemor89

Tak til jer alle sammen (:

Jeg er igang med at prøve, men nu må vi se, det bare alt det cola der skal på hylden engang for alle !

Tror jeg har det lidt som alkoholiker, hvis de drikker en øl, har de lyst til mange flere øl og når jeg drikker et glas cola har jeg virkelig bare lyst til mere og mere.. ;/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.