Nu skal det være (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Rikkemor89

Hej i skønne mennesker (:

Nu er vores søn snart 14 mdr gammel, så nu skal jeg til og igang med at tabe mig, jeg vejer virkelig for meget, lige nu vejer jeg 116.1kg og vil gerne ned på min lidt mere normal vægt, lægen har sagt det kommer jeg aldrig, men jeg kan nemt tabe mig en masse kilo, eller nemt hedder det ikk pga, min pco, men i dag begynde jeg et løbe program jeg fandt på nette, så håber det giver lidt (: Er der andre her inde som har vejet så meget at de burde tabe sig ca 40kg af sig selv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Clisolka

ThulinJust skriver:

Nu er vores søn snart 14 mdr gammel, så nu skal jeg til og igang med at tabe mig, jeg vejer virkelig for meget, lige nu vejer jeg 116.1kg og vil gerne ned på min lidt mere normal vægt, lægen har sagt det kommer jeg aldrig, men jeg kan nemt tabe mig en masse kilo, eller nemt hedder det ikk pga, min pco, men i dag begynde jeg et løbe program jeg fandt på nette, så håber det giver lidt (: Er der andre her inde som har vejet så meget at de burde tabe sig ca 40kg af sig selv ?

Jeg tog 22 kg på under graviditeten, og for at komme ned på min "normalvægt" skal der ryge 30 kg  

Anmeld

26. maj 2011

Rikkemor89

BB78 skriver:

Jeg tog 22 kg på under graviditeten, og for at komme ned på min "normalvægt" skal der ryge 30 kg  

Ja det mange kilo at slås med ;/

Anmeld

26. maj 2011

Clisolka

ThulinJust skriver:

Ja det mange kilo at slås med ;/

Ja, men tager det stille og roligt 

Anmeld

31. maj 2011

Carina1977

ThulinJust skriver:

Jeg har vejet 110 kilo....så det ligger meget tæt på det du vejer

Jeg kom ned på 80 kilo.

Sådan noget pjat at din læge siger at du ikke kan komme ned på en normal vægt....det er da absolut ikke noget der motiverer på nogen måde. I stedet burde han støtte dig og bakke dig op omkring det.

Jeg tog så desværre noget af mit vagttab på igen, så nu er jeg igang med at få smidt de sidste 23-24 kilo. Jeg vil gerne ned på omkring 70 kilo.

Det skal nok lykkes for dig, men sæt dig små delmål....så virker det meget mere overskueligt for dig

Anmeld

31. maj 2011

Lunae

ThulinJust skriver:

Jeg kan også godt tåle at tabe mig ca 40 kg! Jeg kæmper og kæmper, men hold kæft hvor er det svært! Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op!!

Anmeld

31. maj 2011

GitteC78

Jeg tog selv ca. 12 kg på da jeg var gravid, jeg mangler ca. 3-4 kg for at komme ned på vægten jeg havde inden. Men jeg vil gerne ned på normal vægten, så det bliver ca. 20 kg jeg skal have tabt. Pu ha synes det er meget. Men i morgen starter jeg med at tabe mig, skal ud og handle sundt ind i dag . uhhh det bliver dyrt...

Anmeld

31. maj 2011

th

ThulinJust skriver:

Hej

Inden jeg blev gravid tabte jeg mig ca, 16 kilo med ddv. Der gik jeg sammen med en der havde PCO, og hun havde da tabt 20 kilo på deres program, dog bruger man længere tid på det end folk der ikke har PCO.

Så hvis man bare vil, så er der en mulighed.

Jeg har nu taget de 16 kilo på, og mangler 1 måned til termin, så glæder mig til jeg får født, så jeg kan komme igang igen.

Håber du kommer igang og det går godt.

Anmeld

31. maj 2011

LilyMarleen

Jeg skal også tabe mig 25 kg. Puha Jeg ved godt folk siger at det er da bare SÅ LET, du skal da bare indtage færre kalorier end du forbrænder. JA!! Det er da et simpelt regne stykke. Det kan selv den dummeste i klassen regne ud. Men det er altså bare ikke så let at overholde når man nu bare er så glad for mad og andre ting og sager.

Igår tilmeldte jeg mig MADLOG, fik derefter at vide man får det samme bare gratis på madital.dk

Jeg håber inderligt at Madlog kan hjælpe mig til at få styr på de kalorier jeg render og indtager. Så jeg ikke overstiger. Men taber mig i stedet for.

HELD OG LYKKE.

Det blir noget af en kamp.

Anmeld

31. maj 2011

Den lykkelige

LilyMarleen skriver:

Jeg skal også tabe mig 25 kg. Puha Jeg ved godt folk siger at det er da bare SÅ LET, du skal da bare indtage færre kalorier end du forbrænder. JA!! Det er da et simpelt regne stykke. Det kan selv den dummeste i klassen regne ud. Men det er altså bare ikke så let at overholde når man nu bare er så glad for mad og andre ting og sager.

Igår tilmeldte jeg mig MADLOG, fik derefter at vide man får det samme bare gratis på madital.dk

Jeg håber inderligt at Madlog kan hjælpe mig til at få styr på de kalorier jeg render og indtager. Så jeg ikke overstiger. Men taber mig i stedet for.

HELD OG LYKKE.

Det blir noget af en kamp.

Jeg har lige tabt 7,5 kg på halvanden måned med madlog  Kan varmt anbefale det..

Til TS:
Jeg skal tabe 28 kg endnu.. vejer 98.. men var oppe på 105,5 halvanden måned efter fødslen..  Men de første 7,5 er bare gået så hurtigt af..
Men kender det godt.. har de der 28 kg endnu.. og nogle dage virker det bare som en uendelig kamp mod kg.. en kamp jeg aldrig vinder..  men man må jo bare forsætte så godt man kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.