Gavekort på hotelophold i KBH sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. maj 2011

MariaMus

Hvorfor ringer du ikke og får forlænget gavekortet, det kan ofte sagtens lade sig gøre. Hvis gavekortet eksempelvis er et eksakt pengebeløb er det ofte ikke noget problem, er det på et eksakt ophold f.eks. overnatning for to inkl. morgenmad etc. kan det værre sværere, idet hotellerne ofte skriver at gavekort kun holder 1 år pga. årlige prisstigninger. En sådanne ophold stiger jo lidt år for år. Loven siger, at et gavekort holder 5 år med mindre andet er noteret i gavekortet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Solstrålen

MariaMus skriver:

Hvorfor ringer du ikke og får forlænget gavekortet, det kan ofte sagtens lade sig gøre. Hvis gavekortet eksempelvis er et eksakt pengebeløb er det ofte ikke noget problem, er det på et eksakt ophold f.eks. overnatning for to inkl. morgenmad etc. kan det værre sværere, idet hotellerne ofte skriver at gavekort kun holder 1 år pga. årlige prisstigninger. En sådanne ophold stiger jo lidt år for år. Loven siger, at et gavekort holder 5 år med mindre andet er noteret i gavekortet. 

Det kunne man måske prøve ..

Det er på et bestemt beløb men der er nemlig noteret i at det udløber den 17. august 2011 ..

Det er jo nemlig ikke fordi at vi ikke vil bruge det, vi har jo glædet os til det .. omstændighederne er bare ikke lige til det

Anmeld

26. maj 2011

MariaMus

Du kan jo altid prøve at ringe til hotellet, og forklare dem situationen. Jeg arbejder selv som receptionist i hotelbranchen, altså når jeg ikke er på barsel, og jeg har ofte forlænget andres gavekort - bare ikke mere end de 5 år som loven har dikteret...

Anmeld

26. maj 2011

Solstrålen

MariaMus skriver:

Du kan jo altid prøve at ringe til hotellet, og forklare dem situationen. Jeg arbejder selv som receptionist i hotelbranchen, altså når jeg ikke er på barsel, og jeg har ofte forlænget andres gavekort - bare ikke mere end de 5 år som loven har dikteret...

he he der skulle nok være mulighed for at komme til hovedstaden inden 5 år

Anmeld

31. maj 2011

Solstrålen

Fik det forlænget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.