Økonomi og budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Er der nogen af jer der vil dele hvordan jeres budget ser ud. Altså sådan med hvor meget i har I løn, hvad I skylder i lån, bruger på mad osv?

Jeg spørg fordi jeg godt kunne bruge nogle ideer til hvordan man gør. Jeg kunne godt tænke mig, at vi kunne spare nogle penge op til uforudsete ting og til ferie. Som det er nu bruger vi alt hvad der kommer ind hver måned og har sågar minus i kassen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Mi

Jeg har lavet vores budget over netbank. Jeg har nordea og der er der et smart program som man bare sætter tallene ind i.

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Jeg har lavet vores budget over netbank. Jeg har nordea og der er der et smart program som man bare sætter tallene ind i.

Må da lige se om der også er sådan et i min bank.

Anmeld

24. maj 2011

Nalle

Mi skriver:

Hvad er det for et program, jeg har nemlig også nordea

Anmeld

24. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Det er jeg helt overbevist om at de har Vi har også et i Danke bank og jeg har desuden mit eget i min sparekasse

Anmeld

24. maj 2011

Mi

Nalle skriver:

Hvad er det for et program, jeg har nemlig også nordea

Det ligger inde på netbank. I det gamle design hed punktet bare budget, har ikke lige tjekket i det nye

Anmeld

24. maj 2011

Mi

Anonym skriver:

Det tror jeg at alle banker har. Ved nogle banker kan man også få hjælp til at lave et budget.

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Det tror jeg at alle banker har. Ved nogle banker kan man også få hjælp til at lave et budget.

Ja, jeg ved at man kan få personlig rådgivning i min bank, jeg har bare ikke lyst til at gå ned og blive banket i hovedet af min rådgiver fordi det ikke lige køre økonomisk herhjemme.

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Hej piger

Er der nogen af jer der vil dele hvordan jeres budget ser ud. Altså sådan med hvor meget i har I løn, hvad I skylder i lån, bruger på mad osv?

Jeg spørg fordi jeg godt kunne bruge nogle ideer til hvordan man gør. Jeg kunne godt tænke mig, at vi kunne spare nogle penge op til uforudsete ting og til ferie. Som det er nu bruger vi alt hvad der kommer ind hver måned og har sågar minus i kassen.

Jeps Det kan du tro. 

Indtægt: 7800 (SU + SU-lån)

Alm. månedlige udgifter udgifter:
Telefon: 250
Hjælpeorganisationer: 50
Opsparing: 700
Mad: 1500
Fitnessworld: 229
Babyudstyr: 400
Husleje: 1800

Derudover månedligt 713 til budgetkontoen, som er et månedligt gennemsnit der dækker:
El, yousee, Fapia (psykologistudiets forening), Indbo, 2xulykkesforsikring samt sygesikring danmark 

Anmeld

24. maj 2011

Mi

Ja, jeg ved at man kan få personlig rådgivning i min bank, jeg har bare ikke lyst til at gå ned og blive banket i hovedet af min rådgiver fordi det ikke lige køre økonomisk herhjemme.

Du kan også sagtens lave det hjemme via netbank. Det er faktisk super nemt.

Her er lige nogle af de punkter vi har på vores budget

Børnepasning

Huslån

Børnefonden

Forsikringer (de er udspecificeret)

Bilreperationer

Bilopsparing

Benzin

El

Vand

Renovation

Skorstensfejning

Telefon

Internet

Tv

Der er sikkert mange flere

Når alt det så er regnet sammen, og man har fundet sit rådighedsbeløb, så kan man jo se om man kan leve for det. Hvis rådighedsbeløbet bliver for småt, så må man jo nedsætte nogle af de faste udgifter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.