Sidste natflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Fru Nielsen

Begge mine drenge fik deres sidste natflaske aftenen før de blev et år....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

elluL

Anonym skriver:

Tillykke med ham - tænk at et år går SÅ hurtigt....

trappede i langsomt ned på flasken? over hvor lang tid trappede i ned og hvad sluttede i på????

ja, undskyld de mange spørgsmål

Tusind tak.  Ja tiden flyver afsted. Det er ikke til at forstå. Trillede da også en tåre eller to igår  Han er jo lige pludselig en stor dreng.

Jamen vi har faktisk ikke trappede ned. Det var kun ved de andre flasker, og der fjernet vi faktisk næsten også bare en flaske af gangen.

Vi har altid lavet flasken på 180 ml. Men det var meget forskelligt hva han drak. Men nu spiser han jo også det mad vi får, så han er jo godt mæt. Så får han efter aftensmad "dessert", som enten er lidt frugt eller rosin. Og så er "flaksehyggestunden", lavet om til at vi læser en godnat historie og hygger, børste tænder og så godnat sang. Så hyggestunden er der stadig  Det skal så også siges at han har sin putteklud og den kan gøre underværker, plus hans godnat sut.

Det blev vidst langt  Hehe. Men det jeg ville frem til var, at vi faktisk bare har fjernet den hele, og så puttet ekstra hygge ind inden senge tid.

Anmeld

25. maj 2011

SP10

Profilbillede for SP10

nåååååå, jamen så er der jo ingen ko på isen.... jeg troede jo bare at den skulle være væk omkring 1 års alderen...

Mange tak, så tror jeg at jeg vil ta den heeeelt med ro og ikke stresse mig selv med den flaske, så vil jeg i stedet hygge mig endnu mere med den end jeg gør i forvejen.

hvor meget får din søn i natflasken???

Hehe, nej ingen stress endnu Ved ikk hvad der er normalt, men det virker som om min søn stadig har brug for den, så har det fint med han får den endnu.. Han får 240ml og han plejer og spise det hele..

Anmeld

25. maj 2011

serinasmor

serina fik den sidste godnatflaske lige inden hun blev 14 mdr (mener jeg)  Hvilken frihed

der var ingen problemer i at smide den på daværende tidspunkt ... vi havde skåret ned i mængden af pulver i forhold til vand løbende siden hun fyldte 11 mdr ... så det blev en glidende overgang fra godnatflaske til godnatlæsning og lidt van i en kop hvis hun vil have det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.