Sidste natflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

Go lig aften piger...

Hvornår sådan ca. skulle man gerne være helt fædig med natflaske?

vi er lige blevet 10 mdr og får 165ml inden senge tid.

og idag har vi besluttet at morgen flasken på 100ml nu er væk, så den får vi ikke i morgen... håber det går godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Hmm slet ingen der er i gang med at komme af med natflasken eller har prøvet det før???

Slet ingen der ved om man er 10 mdr, 12 mdr eller 20 mdr inden man dropper natflasken??? - hvad er mest normalt???

(ps, det er gået fint i dag uden morgen flasken, så den er helt væk nu)

Anmeld

25. maj 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Go lig aften piger...

og idag har vi besluttet at morgen flasken på 100ml nu er væk, så den får vi ikke i morgen... håber det går godt...

Hmm.. Hvad mener du med natflaske?

Her er vi næsten 7 1/2 mdr og får mellem 180-210ml MME at gå i seng på kl 19:00 og så sover hun til 06:00 ca. Hvor hun bliver ammet lidt ( for hyggens skyld) og så får hun havregrød mellem 08-09..

Ved ikke om det var noget hjælp?

Anmeld

25. maj 2011

SP10

Profilbillede for SP10

Heej..

Min dreng er 14 måneder og han får stadig en flaske inden han skal i seng. Men vi har da snakket om, om vi skal til og tage den fra ham. Jeg har snakket med flere og det er meget forskelligt hvornår de tager den fra deres børn. Men kender flere som stadig giver natflaske selvom barnet er over 1 år.. 

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

SP10 skriver:

Heej..

Min dreng er 14 måneder og han får stadig en flaske inden han skal i seng. Men vi har da snakket om, om vi skal til og tage den fra ham. Jeg har snakket med flere og det er meget forskelligt hvornår de tager den fra deres børn. Men kender flere som stadig giver natflaske selvom barnet er over 1 år.. 

nåååååå, jamen så er der jo ingen ko på isen.... jeg troede jo bare at den skulle være væk omkring 1 års alderen...

Mange tak, så tror jeg at jeg vil ta den heeeelt med ro og ikke stresse mig selv med den flaske, så vil jeg i stedet hygge mig endnu mere med den end jeg gør i forvejen.

hvor meget får din søn i natflasken???

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

dobbelt

Anmeld

25. maj 2011

elluL

Hej

Milan blev 1 år igår, og han fik den sidste godnat flaske i forgårs. Det er faktisk gået helt fint

Nyd du bare at give din den flaske lidt endnu. Det er så hyggelig en stund

Anmeld

25. maj 2011

CHD

For ikke at komme i underskud af jern, bør de til de bliver 1 år stadig få 400 ml MME i døgnet.

Her er drengen også 10 mdr. og han får en flaske kl. 19.00 og 23.00. Han drikker ikke det hele af hans flaske, så jeg giver ham lidt jern ved siden af. Gad dog godt at han ville drikke de 400 ml dagligt så jeg slap for dråberne, men så bliver det forhåbentlig lettere at vænne ham fra når den tid kommer. Jeg tror snart vi vænner ham fra flasken kl. 19, og venter et par mdr. med flasken kl. 23.

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Lulle. skriver:

Hej

Milan blev 1 år igår, og han fik den sidste godnat flaske i forgårs. Det er faktisk gået helt fint

Nyd du bare at give din den flaske lidt endnu. Det er så hyggelig en stund

Tillykke med ham - tænk at et år går SÅ hurtigt....

trappede i langsomt ned på flasken? over hvor lang tid trappede i ned og hvad sluttede i på????

ja, undskyld de mange spørgsmål

Anmeld

25. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Go lig aften piger...

Halløj...

Øhm, tror hver baby er forskellig
Her droppede Madeleine selv flasken for 2 mdr siden /hun er 7½ mdr nu) Hun får en tår vand hvis hun vågner og er ked af det, men ellers så spiser hun ikke efter aftensmaden kl 18
Og Morgenflasken droppede vi da hun var 4½ mdr, så hun havde lyst til grøden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.