Gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej alle søde mennesker

Jeg er en kvinde på 21 år, som har fast kæreste. Jeg er studerende og mit kæreste har fast job. Jeg er nu begyndt at overveje at få børn. Jeg har altid været moden af min alder og føler mig også klar til det. Jeg kunne godt vente et par år med at få barn, men da min mor altid har været meget syg, og da det er arvelige sygedomme, er jeg bange for at vente for længe, og dermed mister muligheden for at kunne blive gravid. Så på den ene side vil jeg måske gerne vente, men på den anden side er jeg bange for, at jeg kommer til at vente for længe.. 

Håber I kan sætte jer ind i situationen og har nogle gode råd.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Caroline86

når I er enige om at det er rigtigt for Jer at få børn og I synes det kan lade sig gøre med overskud, tid og økonomi, så kast Jer ud i det

Det er ikke alder der afgør om man bliver en god mor... Jeg kender selv til det med at have en "dom"  hængende over hovedet som man er bange for når at ramle ned over én inden man får børn... Jeg var samtidig blevet forberedt på at det godt kunne tage noget tid for mig at blive gravid pga. en immundefekt... Jeg blev gravid i første forsøg og vi har nu en fantastisk datter på 15 mdr Jeg var 23 da hun blev født og jeg fortryder ikke et sekund.

Jeg er studerende og Daniel havde arbejde da vi startede projektet. Han nåede at starte uddannelse inden hun blev født og nu er vi begge studerende, bor til leje i et lækker, helt nyt, rækkehus og vi mangler absolut ingenting...

Du skal endelig ikke tøve med at skrive til mig - også privat - hvis du gerne vil tale mere om det!

knus Caroline

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for dit dejlige svar Er dejligt man kan høre tingene fra en som har stået lidt i samme situation.. Jeg har smidt pillerne også tager vi det bare stille og roligt, så kommer det nok efterhånden.  

Anmeld

1. juni 2011

Ben&Jerry

21 år fast kæreste gennem 3 år og er sindsyg skruk, det er min historie, økonomien er også god og han er en del år ældre end jeg. jeg går også med fantasien om et lille barn.. min overvejelser lyder så ledes; at ung mor er nu!-så skal det være så lad det være.. det er det der taler for i mit hovede...når man går med denne besættelse at børnetanker er det svært at se ulemper (kan dog se dem) lyt til dig selv, og alle er ikke ens, så fordi veninderne ikke fantasere om børn, er det ikke dig der er noget galt med..

din krop og følelser taler til dig (stop op og lyt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.